کد خبر: ۸۵۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰ 07 June 2020

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان و مدرسه یکی از نیازهای ضروری و فوری در سیستان و بلوچستان است و در حوزه مدرسه با وجود فعالیت خیرین مدرسه‌ساز اما با توجه به رشد جمعیت استان امکان برآورده کردن نیازها وجود ندارد و بر همین اساس نیاز به یک جهش در این بخش احساس می‌شود.  

آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار با تعدادی از فعالان کشوری امور خیریه افزود: برای افراد بیکار استان یک عرصه درآمدزایی حلال ایجاد کنید تا مشغول شوند چرا که وقتی شغلی ندارند دست به جابجایی سوخت می‌زنند تا بتوانند روزی خانواده خود را به دست آورند.

وی ضمن تاکید بر رعایت کرامت و عزت افراد نیازمند، اظهار داشت: تأمین عمده حداقل‌های زندگی برای افراد محدود ارزشمندتر از پوشش دادن تعداد زیاد ولی با بودجه اندک است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به اهمیت کمک‌رسانی و رفع نیاز محرومان، بیان کرد: امورات فرهنگی از جمله تحصیل و آموزش، کشف استعدادها و شکوفا کردن آن‌ها، در خدمت به نیازمندان در دستور کار قرار گیرد.  

آیت‌الله مصطفی محامی با اشاره به این که مجموعه‌های خیریه می‌توانند با سرمایه‌گذاری در زمینه اشتغال‌زایی در سیستان‌وبلوچستان از دو جنبه سود ببرند، ادامه داد: بخشی از سود مربوط به رفع معضل بیکاری، به عنوان یکی از مشکلات عمده  در استان و بخش دیگر مربوط به کسب درآمد مالی برای تداوم باقدرت‌تر امور خیریه است. 

وی ادامه داد: هیچ مجوز شرعی برای تیراندازی به سمت خودروهای سوخت‌کش وجود ندارد. 

در بخش دیگری از این دیدار، فعالان کشوری امور خیریه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود در سطح کشور و استان پرداختند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار