رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:
در استان سیستان و بلوچستان تولیدی ماسک و مواد ضد عفونی استاندارد وجود ندارد، ازمسئولین غذا وداروی وزارت بهداشت تقاضا داریم، روند ویژه ای را برای اختصاص ماسک و مواد ضد عفونی و لوازم حفاظت فردی به استان سیستان و بلوچستان در نظر بگیرند.
کد خبر: ۸۵۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۲ 08 June 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان دکتر سید محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ارتباط ویدئو کنفرانسی با رئیس منطقه 8 دانشگاههای علوم پزشکی توجه ویژه به دانشگاههای استان را با توجه به زیر ساخت ها و مشکلات موجود از مهمترین در خواست های نظام سلامت عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: از ابتدای بحران کرونا گروه زیادی از تیم های بهداشت ودرمان در مسیر پیشگیری، تشخیص ودرمان کرونا تلاش کرده اند که لازم است علاوه بر مشوق های مالی مورد حمایت های غیر مادی نیز قرار گیرند.

وی گفت: علی رغم اینکه ازمایشگاههای کرونا را در استان افزایش داده ایم و بیماریابی به حد مطلوبی افزایش یافته است ولی متاسفانه رعایت اصول بهداشتی توسط مردم کاهش یافته است.

دکتر هاشمی شهری با بیان این مطلب که در طی بحران کرونا در آمدهای بیمارستانی کاهش چشمگیر داشته است و هزینه های حوزه سلامت افزایش یافته است خواستار رسیدگی جدی در زمینه تقویت مسائل مالی در دانشگاهها گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار