کد خبر: ۸۶۰۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴ 10 June 2020


نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس در انتقاد از عملکرد وزارت نیرو در آبرسانی به مناطق محروم، گفت: شاخص دسترسی آب شرب جنوب استان سیستان و بلوچستان ۱۹ درصد است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، معین الدین سعیدی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 21 خردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو، گفت: شاخص دسترسی به آب شرب در جنوب استان سیستان و بلوچستان 19 درصد است و 81 درصد مردم به صورت سهمیه ای آبرسانی می شوند.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چه زمانی قرار است ندای تشنگی مردم سرزمین سیستان و بلوچستان شنیده شود، آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم.

وی در تذکری به وزیرآموزش و پرورش، اظهار کرد: وضعیت معلمان خرید خدمت از نظر پرداخت حقوق و امنیت شغلی هیچ سنخیتی با شأن بالای معلمی ندارد.

سعیدی در تذکر به وزیر بهداشت، تصریح کرد: از سال 97 تاکنون که کلنگ بیمارستان چابهار و دشت یاری به زمین خورده هنوز اقدام عملیاتی نشده لذا باید گفت مردم صبر ایوب دارند اما عمر نوح نه.

مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی خطاب به دشمنان و معاندین نظام، خاطرنشان کرد: کمبودها و مشکلات نمی تواند سرسوزن رخنه در پیوند استوار مردم و نظام ایجاد کند همچنین معاندین و بدخواهانی که علاقمند به حذف نام بلوچستان از نام ایران هستند باید گفت " ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری"./

مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۲
چی میگه این جوانک؟ مگس با کی بود الان؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار