استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طی نشست با معاون وزیر راه و شهرسازی، مقرر شد؛ با کارشناسی معاونت عمرانی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان، تعداد ۲۰ پل با دهنه ۲۰ متر و آب نماهای ضروری با اولویت در جاده های روستایی و بین شهری استان تامین اعتبار شود.
کد خبر: ۸۶۰۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴ 11 June 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان احمدعلی موهبتی پس از دیدار با حسن نیا؛ معاون وزیر راه و شهرسازی در تهران، بیان داشت: این تعداد پل با کارشناسی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و اداره کل راه و شهرسازی استان برای تامین اعتبار، احداث و بهره برداری تا پایان سالجاری به معاونت راهداری و پایانه های وزارت راه و شهرسازی ارسال خواهد شد.

وی افزود: همچنین با توجه به اهمیت مرز میلک در بهبود شاخصهای اقتصادی کشور و استان، محل احداث پل دوم میلک با کارشناسی استان در کوتاه ترین زمان ممکن جهت تامین اعتبار و آغاز عملیات اجرایی به معاونت راهداری و حمل و نقل و پایانه های این وزارتخانه اعلام خواهد شد.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در این نشست پیرامون مبحث حذف عوارض مربوط به ورود کامیون ها به بازارچه میلک از مسیر اختصاصی بازارچه نیز مقرر شد؛ معاونت راهداری حداکثر تا روزشنبه مورخ ۲۴ خردادماه نشست کارشناسی برگزار و با بررسی راهکارهای قانونی، برای اجرای طرح به صورت پایلوت از آغاز تیرماه، به استانداری اعلام نظر کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار