کد خبر: ۸۶۲۵۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴ 25 June 2020

به گزارش بهداشت نیوز، اگر انتخاب لباس درست و اصولی باشد، می تواند زیبایی های اندام شما را برجسته تر و معایب آن را تا حدی بپوشاند. بنابراین جنس پارچه، طرح، رنگ و برش آن در ایجاد یک تناسب، نقش بسزایی دارند.

هر سال چیزهای جدیدی مد می شوند و می روند. یکی از مواردی که به نظر می رسد همیشه محبوب است و از مد نمی افتد، پارچه های راه راه هستند و افراد در مورد جذاب بودن یا نبودن این پارچه ها و تأثیر آن ها در چاق یا لاغر نشان دادن اشخاص، نظرات مختلفی دارند. بنابراین تحقیقاتی انجام داده ایم و نتایج آن را در این مطلب در اختیارتان قرار می دهیم.

هر فردی با توجه به نوع اندام خود، باید اصول صحیح لباس پوشیدن را بلد باشد و آن را رعایت کند. برای مثال اگر قد کوتاهی دارید، باید پارچه ها و لباس هایی انتخاب کنید که به بلندتر دیده شدن شما کمک کنند یا اگر چاق هستید، می توانید با انتخاب لباسی مناسب، کمی خود را لاغرتر نشان دهید.

به گفته دانشمندان، راه راه های افقی می توانند شما را لاغرتر نشان دهند. این بدان دلیل است که به نظر می رسد پارچه هایی با خطوط افقی، فضای بیشتری نسبت به نوارهای عمودی اشغال می کنند. برعکس نوارهای عمودی می توانند شکل چهره شما را کشیده تر کرده و شما را بلندتر نشان دهند. این به این دلیل است که نوارهای عمودی در واقع یک خطای دیدی در چشم ما ایجاد می کنند و باعث می شوند کسی که لباسی با پارچه راه راه عمودی پوشیده است، قد بلندتر و باریک تر به نظر برسد.

یکی از قوانین این است که تمرکز بر روی نوارهای نازک تر سخت تر از نوارهای ضخیم است. به همین دلیل، نوارهای باریک تر بیشتر از نوارهای ضخیم شما را لاغر جلوه می دهند.

پارچه های راه راه عمودی که فاصله خطوط آن از هم زیاد است، فرد را چاق تر نشان می دهند و راه راه های عمودی با فاصله کم فرد را لاغرتر نشان می دهند.

اگر فاصله بین راه راه های افقی زیاد باشد، فرد چند سایز چاق تر از سایز واقعی خود دیده می شود.

وقتی قصد انتخاب لباس راه راه دارید، توصیه ما این است که به فرم بدن خود توجه داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که آنچه می پوشید، تناسب خوبی با هیکل شما دارد. از نقطه امن خود خارج شوید و از الگوهای تکراری خود دور شوید.

هر آنچه را دوست دارید بپوشید. هر لباسی که در آن راحت هستید بپوشید، اما از ریسک کردن نترسید زیرا زیبایی ارزش آن را دارد که هرازگاهی تغییراتی را بپذیرید. افراد زیادی عاشق لباس های با راه راه های عمودی جدید هستند. اکثر این لباس ها نوارهای باریکی دارند که کشیده شده و ظاهری بلندتر به فرد می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار