رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:
با فعال شدن کلینیک بینائی سنجی در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه از این پس هموطنان عزیز ساکن در این شهرستان برای معاینات معمول بینائی سنجی و تعیین نمره عینک نیازی به عزیمت به شهرستان زاهدان ندارند.
کد خبر: ۸۶۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱ 22 June 2020

 

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان دکتر سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این‌باره گفت: دو نفر از دانش آموختگان رشته بینایی سنجی از این دانشگاه که بومی استان نیز هستند در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه آغاز بکار کردند.

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز با بهره برداری از بخش دیالیز، خدمتی دیگر به مجموعه خدمات قابل ارائه به بیماران این شهرستان افزوده شد ادامه داد: با راه اندازی کلینیک بینایی سنجی در بیمارستان دارالشفاء میرجاوه، تلاشمان این است که خدماتمان را در حوزه بهداشت و درمان جهت تسهیل دسترسی و تسریع در روند ارائه خدمات دهی افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: در بیمارستان دارالاشفاء میرجاوه هم اکنون  15 پزشک متخصص در کلینیک های داخلی و اطفال، جراحی، روانپزشکی، رادیولوژی، زنان و زایمان، مشغول ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیماران هستند.

دکتر مصطفی احمدی مقدم رئیس بیمارستان دارالاشفاء میرجاوه نیز گفت: با راه اندازی بخش اپتومتری در این بیمارستان، تعیین نمره چشم و تجویز عینک برای کودکان و بزرگسالان،  تشخیص و درمان تنبلی چشم در کودکان، تشخیص و درمان انحرافات غیر فلجی چشم با استفاده از تمرینات ارتوپتیک، تجویز و فیت لنز تماسی انجام خواهد شد.

دکتر احمدی مقدم اظهار داشت: این کلینیک با صرف 2 میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و روزانه ظرفیت پذیرش  30 نفر را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار