پیشکسوت تیم استقلال و رئیس آکادمی این باشگاه گفت: امروز بعد از 48 سال زحمت برای استقلال مزدم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفتم.
کد خبر: ۸۶۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 28 June 2020

اصغر حاجیلو در گفت‌وگو با فارس، در باره بازدداشت امروزش که گفته می‌شود به دلیل شکایت جواد نکونام این اتفاق افتاده، اظهار داشت: امروز به خاطر شکایت جواد نکونام احضار شدم تا برای ادای توضیحات به دادسرا بروم. امروز به محض این که با من تماس گرفتند خودم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سریعا به دادسرا رساندم و در نامه‌ای که برایم صادر شده بود، نوشته بودند تحت‌الحفظ به کلانتری منتقل شود. وقتی این نامه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دیدم، یک آن فکر کردم بابک زنجانی هستم! وی افزود: برای اولین بار در عمرم با دستبند پایم به کلانتری باز شد و بعد از کلی دوندگی و واخواهی، قاضی حرف‌هایم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شنید و من را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تبرئه کرد. سپس دستبندم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ باز کردند، قطعا از وکیل جواد نکونام شکایت می‌کنم.

این پیشکسوت استقلال تصریح کرد: وکیل نکونام با دادن آدرس اشتباه به دادگاه باعث شده تا نامه احضار به دست من نرسد و به همین دلیل دادگاه علیه من حکم غیابی داده است. امروز بعد از 48 سال زحمت برای استقلال مزدم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرفتم. حاجیلو ادامه داد: در این همه مدت بدون پول و چشمداشت برای استقلال کار کرده‌ام، اما امروز قداستم شکسته شد. به جرم طرفداری از استقلال دستانم دستبند را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ لمس کردند؛ چراکه مصاحبه کردم و گفتم آقای نکونام به خاطر شرایط استقلال به AFC شکایت نکن، البته مصاحبه مربوط به خیلی وقت پیش است و یادم نمی‌آید. اما من هیچ وقت به کسی تهمت نزدم، اگر انتقادی به جوانترها داشته‌ام به چشم پدری و به هم‌سن و سال‌های خود انتقاد کرده‌ام به چشم برادری بوده است.

پیشکسوت آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: از جواد نکونام که حتماً خاطرش هست زمانی که 18 ساله بود و در تیم امید حضور داشت و من دستیار درخشان در آن تیم بودم، توقع شکایت نداشتم. او حتماً یادش هست که در آن سن و سال لباس‌هایش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نایلون قرار می‌داد و در سر تمرین حاضر می‌شد البته اشکالی ندارد چون من با شرایط سخت‌تر از او فوتبال بازی می‌کردم، ولی من هنوز من همان جواد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با همان شکل یادم هست. همین حالا خیلی حرف‌ها دارم و خیلی حرف‌ها بلدم که بگویم، اما دوست ندارم مسائل ما خارج از فوتبال حل و فصل شود. حاجیلو که از اتفاق رخ‌داده برایش ناراحت بود، تأکید کرد: من زور جواد نکونام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ندارم و به صراحت می‌گویم وقتی امروز پرسیدم شاکی کجاست، گفتند شاکی پولدار است وکیل گرفته، اما من پول و زور ندارم و ماشین پورشه هم زیر پایم هم نیست. شماره حسابم مشخص است که دارایی‌ام چقدر است.

رئیس سابق آکادمی استقلال با اشاره به مصاحبه‌ای که علیه نکونام انجام داده، گفت: آن زمان از باشگاه با من تماس گرفتند که نکونام علیه باشگاه صحبت کرده و از من خواستند که مصاحبه کنم. من هم در دفاع از باشگاه مصاحبه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا امروز از سمت استقلالی‌ها تماسی با او گرفته شد یا خیر، اظهار داشت: آقای سعادتمند با من تماس گرفت و همچنین امیر قلعه‌نویی کسی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به دادسرا فرستاده بود که اگر نیازمند وثیقه هستم برایم تهیه کنند. این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هم اضافه کنم که برخی رسانه‌ها نوشتند که بازداشت من ربطی به شکایت نکونام ندارد که این کمال بی‌انصافی است. حاجیلو افزود: بنده نه پرونده کیفری دارم و نه چک برگشتی. نه تهیه کننده سینمایی بوده‌ام که فیلم مطرب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ساخته باشم و بخواهم جواب پس بدهم. از کلانتری به برادرم زنگ زدم تا پیگیر کارم شود. تأکید می‌کنم بازداشت بنده به خاطر شکایت نکونام بود. او زورش خیلی زیاد است، وضع مالی‌اش هم خیلی خوب است که البته قسمتش این بوده. وی خاطرنشان کرد: اینها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گویم که جواد نکونام جایی نگوید بازداشت حاجیلو ربطی به من ندارد و اگر او خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ استقلالی می‌داند، پس حتماً من 48 سال در جایی جز استقلال خدمت کرده‌ام.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار