هشدارهای رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان:
رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان به جد از مردم خواست با رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و نیز بهداشت فردی به مسئولان برای مبارزه با کرونا کمک کنند و هشدار داد که کرونا یک بیماری عادی نیست و روزانه برخی هم استانی‌ها از میان ما می‌روند.
کد خبر: ۸۶۹۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱ 30 June 2020

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچستان دکتر شهاب الدین مشایی از تکمیل ظرفیت تختهای بستری در بیمارستان بوعلی زاهدان  خبر داد.

رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان با بیان این نکته که با عزم جدی هم استانی های عزیز در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی قطعا سیر بیماری کرونا در استان کاهش خواهد یافت اظهار داشت: با توجه به استقرار جدی بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان نیاز به انجام آزمایش کرونا برای همه مراجعه کنندگان نبوده و به محض مشهود بودن علائم در افراد و با تجویز پزشکان متخصص بلافاصله روند درمان بیماران آغاز می‌گردد.

رئیس بیمارستان بوعلی زاهدان از مردم خواست به کرونا بعنوان یک بیماری عادی نگاه نکنند، چون روزانه شاهد از دست دادن تعدادی از هم استانی های عزیز در بیمارستانهای استان هستیم.

وی گفت: امکانات ما در شرایط عادی محدود نیست و تجهیزات استاندارد، پزشکان متخصص و تیم های پرستاری مجرب بصورت شبانه روزی در خدمت بیماران هستند اما پیش بینی می کنیم در صورت عدم رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک و عدم رعایت شستوشوی دستها توسط هم استانیهای عزیز هر چقدر تخت بیمارستانی بابت بیماری کرونا اختصاص دهیم جوابگوی سیر فزاینده بیماری  نخواهد بود.

دکتر مشایی هدف از این همه تاکید و هشدار را ارائه خدمات درمانی کیفی به بیماران بستری در بیمارستانها عنوان کرد و افزود: قطعا با ازدحام بیش از اندازه بیماران در بیمارستانها در چرخه خدمات مطلوب درمان چالش جدی ایجاد خواهد شد.

شایان ذکر است: در حال حاضر  70 بیمار کرونا دربخش های بیمارستان بوعلی بستری هستند که تعداد 5 نفر از این بیماران بدحال و در بخش های مراقبت ویژه تحت درمان هستند و تمامی تلاش ما ارائه خدمات کیفی درمانی به این عزیزان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار