کد خبر: ۸۶۹۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵ 02 July 2020

رییس مرکز بهداشت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: هفت واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان توسط کارشناسان بهداشت پلمب شدند.

مهدی صدرایی نسب روزچهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این واحدهای صنفی شامل یک باب انبار موادغذایی، یک باب آجیل فروشی، یک باب اغذیه فروشی، یک باب آرایشگاه مردانه و سه باب فروشگاه محصولات فرهنگی بوده است. 

وی افزود: این واحدهای صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با ویروس کرونا و توجه نکردن به ساعت کاری ( ۹ تا ۱۸) پلمب شدند.

 رییس مرکز بهداشت ایرانشهر گفت: بازرسان بهداشت محیط به صورت شبانه‌روزی از مراکز تهیه و توزیع بازدید و در صورت مشاهده تخلف بدون اغماض با متخلفان برخورد خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه که مردم تا جایی که امکان دارد از اجتماع‌های گروهی همچون برگزاری عروسی و دورهمی‌ها خودداری کنند، افزود: تردد غیرضروری از مناطق پاک به شهرها و روستاهای شهرستان و برعکس می‌تواند موجب انتشار بیماری کرونا در نقاط پاک شود.

صدرایی اظهارداشت: با بازگشایی‌هایی که اخیرا انجام شده لازم است که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تمام صنوف رعایت شود.

به گزارش ایرنا ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در ۳۳۷ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار