کد خبر: ۸۶۹۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۹ 03 July 2020

فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: با حمایت‌های ویژه دولت و اجرای طرح‌های ضربتی از سوی شرکت گاز فارس شبکه گذاری گاز در این شهر به ۱۰۰ درصد نزدیک شده است.

صاحب‌گل صالحی بیان کرد: پروژه گازرسانی به شهر خاش و شرکت سیمان این شهرستان به طول ۳۰۰ کیلومتر و نصب ۴ ایستگاه تقلیل فشار گاز بزودی راه اندازی می شود.
وی افزود: این پروژه بزرگ با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی با هدف گازرسانی به افزون بر ۳۶ هزار مشترک در مراحل پایانی قرار دارد.
صالحی ادامه داد: با اجرای کامل این فاز از گازرسانی و شبکه گذاری، کارخانه سیمان خاش به شبکه گاز شهری متصل و زمینه پیشرفت این صنعت و دیگر صنایع موجود در شهر خاش فراهم می‌شود.
وی اظهار داشت: شرکت گاز استان فارس با توجه به توانمندی و دارا بودن کارکنان متخصص، به عنوان استان معین گازرسانی به بخشی از نقاط سیستان و بلوچستان معرفی شده است.
فرماندار خاش گفت: پروژه شاخص خط انتقال گاز از ایرانشهر به خاش نیز به طول ۱۵۰ کیلومتر با سرعت و کیفیت خوبی در حال اجرا است.
صالحی افزود: این پروژه با پیش بینی اعتبار اولیه ۱۶۰ میلیارد تومانی و با نصب لوله‌های ۱۶ و ۲۰ اینچی با روش EPC طراحی، خرید کالا و اجرا به همت شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران و پیمانکاری شرکت انهار از مرداد ۹۸ آغاز شده و بر حسب تعهد پیمانکار در زمستان امسال آماده افتتاح خواهد بود.
خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری زاهدان مرکز این استان و در مسیر ترانزیتی چابهار - میلک واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار