مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان گفت: از امروز توزیع ۱۳۵هزار بسته کمک معیشتی پروتئینی در نقاط مختلف استان آغاز می شود.
کد خبر: ۸۶۹۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 02 July 2020

علیرضا راشکی در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از امروز مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سیستان و بلوچستان، با توزیع سبدهای کمک معیشتی پروتئینی به میزان ۱۳۵هزار بسته آغاز و تا یک ماه کل طرح به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: سبد کمک معیشتی پروتئینی که در قالب مرحله دوم رزمایش در سطح استان توزیع می شود، دارای تعدادی مرغ می باشد و بالغ بر۶ میلیارد تومان نیز برای اجرای این مرحله توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) هزینه صرف شده است.

وی بااشاره به اینکه با انجام مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان، به مرغداران استان نیز کمک می شود ، خاطر نشان کرد: در مرحله اول رزمایش همدلی و احسان که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در طی ماه رمضان برگزار شد  ۳۵هزار سبد کمک معیشتی در ۲۳ شهرستان و ۴۴ شهر با کمک دو هزار داوطلب از خیریه ها، سمنها، گروه های جهادی انجام دادیم که محوریت کار با ۱۴۱ مسجد استان بوده است.

وی در خبر خوش دیگر خطاب به مردم‌گفت: به زودی تفاهم نامه ای در خصوص اعتبارات عمرانی و همچنین مسائل اقتصادی و اشتغالزایی فرهنگی و اجتماعی در استان بین استانداری و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به امضاء خواهد رسید که براساس آن ۷۰ هزار شغل در استان ایجاد خواهد شد و از طرف دیگر در حوزه دامپروری و دیگر مسائل نیز سرمایه گذاری خواهد شد.

وی هزینه درنظر گرفته شده برای اجرای این تفاهمنامه را بالغ بر ۳هزار میلیارد تومان عنوان و گفت: مفاد این تفاهم‌نامه تا سه سال به صورت کامل اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است که توزیع بسته های کمک معیشتی پروتئینی از امروز ودر حاشیه شهر زاهدان آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار