کد خبر: ۸۷۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ 05 July 2020

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های چابهار و کنارک گفت: طرح جمع‌آوری زباله از درب منازل شهروندان چابهاری توسط شهرداری و سازمان مدیریت پسماند آغاز شد.

منصور رئیسی اظهارداشت: با توجه به افزایش زباله گردها و معتادان در اطرف سطل‌های زباله و تخلیه چندین باره سطل‌های زباله توسط آنان و به تبع عدم رعایت موازین بهداشتی شاهد مشکلات عدیده‌ای در این رابطه هستیم.

وی بیان کرد: رفتار ناخوشایند معتادان به موادمخدر و زباله گردها و ناامنی ناشی از حضور آنها در اطراف سطل‌های زباله و مشکلات بهداشتی ناشی از این امر برای هر شهروندی آزار دهنده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های چابهار و کنارک گفت: محله شهر سالم محدوده حدفاصل لاین جنوبی بلوار قدس از خیابان جانباز تا تقاطع خیابان شهید باهنر را شامل می‌شود و شهرداری چابهار در این محدوده با مشارکت سازمان مدیریت پسماند نسبت به جمع‌آوری زباله از درب منازل اقدام و به مرور زمان و طبق برنامه زمانبندی شده نسبت به جمع آوری سطل‌های زباله سطح شهر اقدام می‌کند.

وی افزود: شهروندان می‌بایست راس ساعت ۲۱ زباله خود را درب منازل تحویل ماموران شهرداری دهند.

رئیسی از شهروندان چابهار خواست با احترام به موازین شهرنشینی و رعایت حقوق شهروندی شهرداری را در تحقق اهداف این طرح یاری دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار