کد خبر: ۸۷۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷ 06 July 2020

بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: ۹۹ دهیار فعال به عنوان مدیر و نماینده عالی دولت در روستاهای این شهرستان مشغول به فعالیت و خدمات رسانی هستند.

عیدمحمد قلندرزهی روز یکشنبه در نشست با دهیاران بخش مرکزی خاش اظهارداشت: توسعه پایدار روستائی بخش مهمی از فرایند توسعه ملی بوده که تحقق آن در گرو برنامه‌ریزی بر سه اصل مهم توانمندسازی، ظرفیت سازی و امنیت اقتصادی استوار است.
وی افزود: دهیاران به عنوان مدیران توانمند در روستاها با مشارکت دادن مردم در امورات توسعه‌ای، کارآفرینی، اشتغالزایی و کسب درآمد برای روستاییان می‌توانند توان و ظرفیت بالای خود را به نمایش بگذارند.
بخشدار مرکزی خاش گفت: نظم و انضباط مالی و هزینه کردن درست منابع و اعتبارات در جهت پیشگیری از فساد و مقابله با تخلفات این حوزه بایستی مورد توجه دهیاران باشد.
وی ادامه داد: دهیاران باید علاوه‌بر بیان مشکلات مردم نسبت به معرفی ظرفیت‌های منطقه و اقدامات دولت تلاش کنند.
قلندرزهی تاکید کرد: فرهنگ سازی و تلاش برای ترویج آن بر اجرای پروژه‌های عمرانی ارجحیت دارد و در این خصوص شوراها و دهیاران باید به آن اهمیت دهند تا از مشکلات در بخش‌های مختلف گره‌گشایی شود.
وی اظهارداشت: شهرداران و دهیاران در بدنه دولت به عنوان رابط میان مردم و مسوولان نقش بسیار مهم و اثرگذاری در توسعه، عمران، آبادانی شهرها و روستاهای کشور ایفا کرده و در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی خوش درخشیده‌اند.
به گزارش ایرنا خاش از توابع سیستان و بلوچستان در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار