کد خبر: ۸۷۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۶ 11 July 2020

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات مناسب و تاثیرگذاری جهت رفع کمبود و ظرفیت تولید آب آشامیدنی این شهر در حال انجام است و بزودی این مشکل برطرف خواهد شد.

فداحسین مالکی با بیان اینکه در تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان پیگیر رفع مشکل کمبود آب زاهدان هستیم اظهارداشت: اجرای طرح مدیریت فشار با هدف کاهش تنش آبی با افزایش ظرفیت ۳۰ لیتر و وارد مدارشدن یک حلقه چاه شیرین جدید با ظرفیت ۹۰ لیتر در ثانیه طی روزهای آینده انجام خواهد شد که این امر تاثیر زیادی در برطرف کردن افت فشار آب در زاهدان دارد.

وی با بیان اینکه اجرای فاز دوم این طرح نیز تا پایان مرداد عملیاتی خواهد شد ادامه داد: با عملیاتی شدن این فاز ۹۰ لیتر دیگر نیز به ظرفیت آبی زاهدان اضافه خواهد شد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای رفع دائمی مشکل کم آبی نیازمند عملیاتی شدن پمپ پنجم انتقال آب هستیم که این ظرفیت تا پایان سالجاری آماده خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس برای تابستان سال آینده ۲۵۰ لیتر بر ثانیه افزایش ظرفیت خواهیم داشت و مجموع افزایش‌ها به ۴۳۰ لیتر در ثانیه خواهد رسید.

مالکی بر لزوم رفع نگرانی‌های ذهنی مردم با اطلاع رسانی دقیق از طریق رسانه‌ها اشاره کرد و افزود: هم‌اینک آنچه بیش از هر چیز باعث رنجش خاطر مردم شده ضعف

در اطلاع رسانی دقیق در خصوص برنامه قطع آب و یا طولانی شدن مدت قطعی است.

وی تصریح کرد: باید اطلاع رسانی دقیق و مستمر تا رفع کامل بحران کم آبی، در اولویت کاری مجموعه شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان قرار گیرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار