کد خبر: ۸۷۳۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۰ 11 July 2020

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: پروژه مطالعاتی-اکتشافی حفاری چاه‌های آب ژرف در منطقه سیستان حرکتی جهادی و افتخارآفرین است.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در دیدار رییس ستاد آب، خاک، فرسایش و خشکسالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر پیگیری و اجرای پروژه حفاری چاه‌های آب ژرف منطقه سیستان اظهار داشت: دستاوردهای مهم این طرح دستیابی به فناوری‌های نوین، ورود به عرصه‌های جدید و همچنین نقش‌آفرینی بخش خصوصی در اجرای آن است. 

وی بیان کرد: طبق اظهارات اجمالی معاون علمی رییس جمهوری در نشست گذشته و مباحث تفصیلی مطرح شده در این نشست، پروژه حفاری چاه‌های آب ژرف در منطقه سیستان طرحی مطالعاتی - اکتشافی است.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر همکاری دولتمردان در اجرای این طرح و استفاده از ظرفیت حمایت رهبر معظم انقلاب افزود: مسوولان برای تسریع در اجرا و بهره‌برداری از طرح، عزم خود را جزم کرده و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی با اشاره به تنوع قومی و مذهبی در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: طرح‌ها و پروژه‌های مورد حمایت معاونت علمی ریاست جمهوری به صورت مناسب و متوازن در سراسر این استان توزیع شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان با اشاره به سوره مبارکه والعصر و خسران همه انسان‌ها، اظهارداشت: طبق آیات این سوره باید در پیشبرد این طرح به کارهای استثنایی اهتمام بورزیم در غیر این صورت کارهای معمولی محکوم به خسران است.

در ابتدای این دیدار نادرقلی ابراهیمی رییس ستاد آب، خاک، فرسایش و خشکسالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و هیات همراه گزارشی درباره برنامه‌های این ستاد در سیستان و بلوچستان بویژه پروژه مطالعاتی-اکتشافی حفاری چاه‌های آب ژرف در منطقه سیستان ارائه دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار