معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان:
معاون رسانه و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان از برگزاری اولین دوره آموزشی آنلاین فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ 15 July 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، سید مجتبی طباطبایی‌زاده در جمع خبرنگاران گفت: این دوره برای اولین بار به صورت آنلاین و ویژه خبرنگاران و اهالی فرهنگ و هنر با مشارکت سازمان فضای مجازی بسیج استان برگزار می‌شود.

وی افزود: ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر، مصادیق حال حاضر معروفات و منکرات در جامعه، شیوه‌های نوین مطالبه‌گری در رسانه، نوع حمایت‌های قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر و اخلاق رسانه‌ای در حیطه فریضتین جزء سرفصل‌های اصلی این دوره آموزشی آنلاین است.

وی تأکید کرد: به دلیل شرایط حال حاضر کشور و وجود ویروس منحوس کرونا، تمامی کلاس‌ها و حتی آزمون پایان‌دوره به صورت آنلاین برگزار می‌شود و افرادی که موفق به اخذ نمره قبولی شوند گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.

به گفته طباطبایی؛ کسانی که تمایل به شرکت در این دوره را دارند از تاریخ ۲۱ تیرماه به مدت یک هفته مهلت دارند تا مشخصات هویتی و درخواست خود را از طریق پیام رسان واتساپ و یا به صورت پیامک به شماره تلفن ۰۹۱۵۹۴۹۱۴۳۸ ارسال کرده و یا به صورت حضوری به ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان واقع در تقاطع خیابان شهید کفعمی و مصطفی خمینی مراجعه کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حضور در این دوره برای تمامی مدیران رسانه و خبرگزاری‌ها، خبرنگاران، مدیران کانال‌های خبری و مطالبه‌گری و اهالی فرهنگ و هنر آزاد و به صورت رایگان می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار