کد خبر: ۸۷۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ 23 July 2020

دبیران کنسرسیوم تورهای خارجی با هدف جذب توریست از ظرفیت‌های گردشگری، مکان‌های تفریحی، اقامتی و فروش صنایع دستی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان دیدن کردند.

مدیرگردشگری منطقه آزادچابهار روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این سفر سه روزه ۱۰ نفر از اعضای کنسرسیوم تورهای ورودی به کشور از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرستان بازدید و با فعالان گردشگری دیدار و گفت‌وگو کردند.

عدنان حسینی گفت: بیشترین هدف این گروه بازدید از جاذبه‌های گردشگری چابهار و آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری منطقه برای برقراری تورهای داخلی و خارجی بوده است.

وی افزود: علاوه‌بر بازدیدها در نشستی با حضور فعالان بخش خصوصی شامل مدیران هتل‌ها و مراکز اقامتی، تورلیدرها، صاحبان مراکز تفریحی و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری به صورت کلیپ تصویری معرفی شد.

مدیر گردشگری منطقه آزاد چابهار بیان کرد: در خصوص مباحث گردشگری و چگونگی برقراری تورهای خارجی از کشورهای عمان، عراق، سوریه، هند، ارمنستان و اتحادیه اروپا به مقصد چابهار بحث و بررسی و مقرر شد در تدوام همکاری بین منطقه آزاد و کنسرسیوم تورهای ورودی به کشور همایش‌های گردشگری برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام می‌تواند تورهای خارجی و داخلی را افزایش داده و باعث رونق گردشگری در منطقه شود، خاطرنشان کرد: برگزاری نشست‌های مختلف و هم‌اندیشی با فعالان گردشگری چابهار و بررسی زمینه‌های همکاری از جمله برنامه‌های این سازمان است.

حسینی اظهارداشت: اعضای کنسرسیوم تورهای خارجی از نمایشگاه و فروشگاه محصولات صنایع دستی چابهار بازدید کردند.

به گزارش ایرنا نشست با فعالان گردشگری و بازدید از سایر مراکز دیدنی، گردشگری، کوه‌های مریخی، منطقه گواتر، نوار ساحلی رمین تا پسابندر چابهار از برنامه‌های اعضای کنسرسیوم تورهای خارجی به چابهار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار