نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور پیامی درگذشت سردار حمیدالله سردارزهی از سران طوایف و معتمدین این استان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۸۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴ 11 August 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان و امام جمعه زاهدان با صدور پیامی درگذشت سردار حمیدالله سردارزهی از سران طوایف و معتمدین این استان را تسلیت گفت.

در پیام حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی آمده است:

بسمه‌تعالی

واکنش‌ها به خبر درگذشت مدیر محیط زیست منطقه آزاد چابهار/ مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار: با حضور مصطفی‌زاده رویکرد محیط زیستی منطقه آزاد چابهار دو چندان شد/ مدیرعامل پتروشیمی مکران: فعالیت‌های دکتر مصطفی‌زاده در عرصه محیط زیست کشور ماندگار استخبر تاسف‌انگیز درگذشت مرحوم مغفور جناب حاج حمیدالله سردارزهی از سران، معتمدین و ریش‌سفیدان قبایل و طوایف سیستان‌وبلوچستان و چهره شاخص و تاثیرگذار در حوزه جنوب استان، موجب تألم و تأثر شد.

ایشان انسانی معتمد، خیرخواه، روشن‌فکر، از چهره‌های تقریبی وخدمت‌گزار و پیگیر مشکلات مردم استان بود که در دوران حیات برای ایجاد صلح و امنیت، تلاش فراوانی کردند. بدون تردید فقدان آن شخصیت برجسته، ضایعه‌ای سنگین و ناگوار برای مردم آن منطقه خواهد بود.

اینجانب با نهایت تاسف این مصیبت را به فرزندان و خانواده داغدار آن مرحوم و جناب آقای معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، دشتیاری، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی، طوایف سردارزهی، جدگال، بلیده، بارک‌زهی و مردم شریف منطقه بلوچستان و دوستداران ایشان تسلیت عرض کرده و از درگاه احدیت برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل اجر جزیل مسئلت می‌نمایم.


(حجت‌الاسلام و المسلمین) مصطفی محامی

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار