تعداد ۴ نفر از داوطلبان کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان به کرونا مبتلا هستند که محل های آزمون آنان در بیمارستانها تحت نظر ناظرین در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۹۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 22 August 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان دکتر سید محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن تقدیر از مشارکت همه بخش ها در راستای مبارزه با کرونا در حوزه های آزمون سراسری اظهار داشت: تعداد ۴ نفر از داوطلبان کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان به کرونا مبتلا هستند که محل های آزمون آنان در بیمارستانها تحت نظر ناظرین در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه غربالگری داوطلبان کنکور با کمک طرح خود اظهاری از طریق سامانه Salamat.gov.ir و اجرای مراقبت های فعال از طریق سامانه تلفنی ۴۰۳۰ انجام می شود گفت: هیچ داوطلب مبتلایی در حوزه های امتحانی حضور نداشته است.

رییس دانشگاه گفت؛ با توجه به پیاده سازی دستورالعمل های بهداشتی در مکان های برگزاری آزمون که توسط عوامل اجرایی و با نظارت مجموعه بهداشت و درمان صورت گرفته احتمال انتقال ویروس در زمان اجرای آزمون به حداقل ممکن رسیده و ییشترین دغدغه ما به تجمعات داوطلبان و خانواده های عزیز در زمان ورود و خروح به حوزه ها است.

وی یاد آور شد: بیشترین تعداد شرکت کنندگان در گروه آزمایشی علوم تجربی شرکت کرده اند و بیشترین حجم شرکت کننده و بیشترین تعداد حوزه ها را در سومین روز آزمون یعنی فردا جمعه ۳۱ مردادماه خواهیم داشت.

دکتر هاشمی اضافه کرد: در ۲ روز اخیر در بعضی حوزه ها شاهد تجمع لحظه ای داوطلبان و همراهانشان بودیم. با تشکر از خانواده های عزیزی که در این ۲ روز در اجرای طرح فاصله گذاری به همکاران ما کمک کردند، امیدواریم این روند فردا و پس فردا نیز ادامه داشته باشد. و خانواده ها و داوطلبان در محل های برگزاری آزمون تجمع نکنند.

دکتر هاشمی افزود: تمامی حوزه های برگزاری آزمون قبل از برگزاری در دو نوبت گند زدایی می گردد که بازرسان بهداشت محیط بر این عملیات نظارت دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از مشارکت و همکاری خوب مسئولین مجری آزمون یعنی همکارانمان در دانشگاه سیستان و بلوچستان، آموزش و پرورش و نمایندگان سازمان سنجش آموزش کشور با کادر بهداشتی قدر دانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار