معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان در سفر به خاش و به مناسبت روز پزشک در مراکز جامع سلامت حضور یافت و از خدمات ارزشمند پزشکان در مسیر سلامت مردم تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹ 24 August 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان دکترعلی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: جامعه پزشکی استان و کادر سلامت  در طی ۶ ماه از بحران کرونا از دورترین نقاط استان تا مرکز استان نقش  بسزایی را در شناسایی بموقع، کنترل و درمان بیماران کرونا ایفاء کردند و شیب نزولی امروز کرونا حاصل زحمات دست اندرکاران سلامت و همکاری خوب مردم است.

دکتر رضا کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خاش در این بازدید اظهار داشت: در حال حاضر ۳۳ پزشک متخصص و عمومی در حوزه درمان و ۱۹ پزشک نیز در حوزه بهداشت از طریق مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مشغول ارائه خدمت به مردم عزیز شهرستان خاش هستند.

وی گفت: در حال حاضر تعداد ۱۰ نفر از پزشکان دلسوز حوزه بهداشت نیز به صورت کشیک در دو کلینیک ۱۶ ساعته غربالگری بیماری کرونا حضور یافته و خدمات ویزیت، تشخیص و درمان مراجعین دارای علائم را ارائه می نمایند تا از بار مراجعات بیمارستانی کاهش یابد و با این اقدام شایسته منجر به کشف بیش از ۵۶ درصد از بیماران کرونایی در کلینیک‌های غربالگری ۱۶ ساعته شهرستان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار