معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: احترام عمومی به جامعه پزشکی نشات گرفته از خدمات صادقانه و مجاهدت های این قشر، نه تنها در روزهای شیوع کرونا، بلکه در تمام سالیان خدمتشان است.
کد خبر: ۸۹۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵ 25 August 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، دکتر سید مهدی طباطبایی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مراسم تقدیر از پزشکان نمونه شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت، به مناسبت روز پزشک گفت: نقش بی بدیل جامعه پزشکی در راستای حفظ سلامت بشری بسیار حائز اهمیت و دارای جایگاه ویژه ای است.

وی با اشاره به این موضوع که همکاران پزشک از سرمایه های علمی کشور به شمار می آیند افزود: در بحران کرونا، تعداد زیادی از پزشکان، در خط اول مبارزه با این بیماری، مبتلا شده و جان خود را از دست داده اند.

به گفته دکتر طباطبایی، کرونا یک امتحان بزرگ، برای بشریت از تمامی ابعاد است که خوشبختانه، تلاش شبانه روزی مردم و دستگاه های اجرایی برای ایفای سهم خود در مبارزه و مقابله با انتشار این بیماری، ثمرات ارزنده ای به دنبال داشت.

گفتنی است: مراسم تقدیر از پزشکان شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت، که در سطح اول مبارزه با کرونا قرار دارند در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد و 10 نفر از پزشکان نمونه این حوزه تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار