کد خبر: ۸۹۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ 25 August 2020
محدودیت‌های ترافیکی از فردا به مدت ۷ روز در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.
سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: محدودیت‌های ترافیکی از فردا چهارشنبه ۵ شهریور تا روز سه شنبه ۱۱ شهریورماه  درجاده‌های مازندران اعمال می‌شود.
 
محدودیت های ترافیکی محور کندوان
او افزود:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه مورخ‌های ۵ و ۶ شهریور تا  ۲ بامداد روز‌  بعد از مرزن آباد بسمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه تا ۲ بامداد روز‌ه بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال بسمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.
 
سرهنگ قدمی گفت:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه ۷ شهریورماه از مرزن آباد بسمت کرج و آزادراه تهران-شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روز جمعه از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران-شمال بسمت مرزن آباد یک طرفه خواهد بود.
 
او افزود:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز شنبه ۸ شهریورماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال بصورت یک طرفه خواهد بود.
 
سرهنگ قدمی گفت:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های یکشنبه و دوشنبه مورخ‌های ۹ و ۱۰ شهریورماه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز‌ بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال بصورت یکطرفه خواهد بود.
 
محدودیت‌های محور هراز
سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ شهریورماه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه تا ۲ بامداد روز‌های بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.
 
او افزود:تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۵ شهریور ماه تا ۲ بامداد روز بعد از محور هراز ممنوع می‌باشد.
 
سرهنگ قدمی گفت:تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ روز‌های پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۰ شهریور تا ۲ بامداد روز‌ بعد از محور هراز ممنوع می‌باشد.
 
محدودیت ترافیکی محور سوادکوه
سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز یکشنبه ۹ شهریورماه از مسیر شمال به جنوب در محور فوق ممنوع می‌باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار