کد خبر: ۸۹۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ 13 September 2020

فرزند ارشد آیت الله یوسف صانعی با تأکید بر این که طبق وصیت پدرش برای جلوگیری از شیوع کروناویروس در میان مردم، هیچ مراسمی برگزار نخواهیم کرد، محل تدفین این مرجع تقلید شیعیان را اعلام کرد.

حجت الاسلام سعید صانعی در گفت وگو با ایلنا، در خصوص محل تدفین پدرش مرحوم آیت الله صانعی، اظهار کرد: به احتمال زیاد پیکر این مرجع فقید در گلزار شیخان قم به خاک سپرده خواهد شد.

فرزند ارشد مرحوم آیت الله یوسف صانعی در خصوص زمان برگزاری مراسم تدفین هم گفت: طبق وصیت مرحوم حضرت آیت الله صانعی، برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در میان مردم، مراسم تشییع و ترحیم برگزار نخواهد شد و ما هم برای جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر این بیماری در جامعه، زمان مراسم تدفین را اعلام نمی کنیم اما قاعدتا باید صبر کنیم تا عموی مان آیت الله حسن صانعی به قم برسند تا خاکسپاری و تدفین صورت گیرد.

این مرجع تقلید شیعه، شامگاه پنج شنبه، در اثر زمین خوردگی مبتلا به شکستگی لگن و استخوان دست شد که بلافاصله به بیمارستان نکوئی قم منتقل و بستری شد و قرار بود امروز تحت عمل جراحی قرار گیرد که متأسفانه هنگام اذان صبح دار فانی را وداع گفت.

این عالم فقید که از یاران نزدیک و خاص امام خمینی(ره) و مبارزان برجسته انقلاب اسلامی بود، در سال ۱۳۱۶ در نیک آباد اصفهان متولد و امروز ۲۲شهریور۹۹ در قم درگذشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار