حسین قدوسی در گفت‌وگو با فارس، درباره انتشار اسناد مربوط به خرید کت و شلوار محمد حسن انصاری‌فرد اظهار داشت: متأسفانه آقایان از زمانی که محمدحسن انصاری‌فرد باشگاه پرسپولیس را ترک کرد، مکرر از طریق فضای مجازی و رسانه‌ها و تریبون‌هایی که در اختیار دارند در حال تخریب و سم‌پاشی علیه انصاری‌فرد هستند.

انصاری فرد تنها مدیرعامل تاریخ سرخابی ها بود که عضو هیات مدیره نبود

وی افزود: انصاری‌فرد تنها مدیرعامل تاریخ سرخابی‌ها بود که عضو هیأت مدیره نبود و  کارشکنی‌های زیادی هم علیه وی انجام گرفت اما با تمام وجود و با چنگ و دندان امورات باشگاه را پیش برد و در چهارمین قهرمانی پرسپولیس هم با مدیریت بحران و تصمیمات مهم درست از جمله بازگشت پیروانی و جذب بهترین مربی ایرانی پس از جدایی کالدرون و تزریق پول به تیم به رغم پیش خور شدن کلان درامدها  نقش موثری داشت.

انصاری فرد از پرسپولیس طلبکار است

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت محمدحسن انصاری‌‌فرد تصریح کرد: امروز اسنادی را در اختیار یک رسانه قرار داده و مدعی شدند مدیرعامل از محل پول باشگاه کت و شلوار خریده و اسناد آن را هم رونمایی کردند، اما این بخش مهم خبر که هزینه خرید کت و شلوار از محل حقوق وی پرداخت شده است را مخفی کردند. آقای انصاری فرد بابت حقوق و برخی مسائل دیگر به گفته ذیحساب باشگاه طلبکار هم هستند.

انصاری فرد به دلیل آرامش پرسپولیس سکوت اختیار کرده است

قدوسی اضافه کرد: خبر کت و‌ شلوار در تمام رسانه‌ها و فضای مجازی پخش کرده و با آبروی انصاری‌فرد بازی کردند. این موضوع را هم نگفتند که پس از پرداخت پول از محل حقوق انصاری‌فرد هزینه کت و شلوارها داده شده است. چرا آقایان دست به این کارها می‌زنند؟ از مسؤولان مربوطه از مجلس و نهادهای نظارتی گرفته تا وزارت ورزش  می‌خواهم به این مسائل و تلاش مداوم برای  تخریب انصاری فرد که پیشکسوت پرسپولیس است ورود کنند. 7 ماه است با تمام وجود در حال تخریب انصاری‌‌فرد هستند اما وی به دلیل آرامش پرسپولیس سکوت اختیار کرده است.

انصاری فرد می‌گوید نمی خواهم هواداران تصور کنند بخاطر خودم آرامش را از پرسپولیس گرفتم

وی افزود: من هر چه به آقای انصاری‌فرد می‌گویم پاسخ این افراد را بدهد اعلام می‌کند اگر قرار به مصاحبه باشد باید هر روز من و این افراد علیه هم صحبت کنیم و آرامش پرسپولیس در این حالت بهم می‌ریزد و نمی خواهم در آینده هواداران تصور کنند من بخاطر خودم آرامش را از پرسپولیس گرفتم. انصاری‌فرد می‌گوید صبر می‌کنم زیرا می‌دانم مرور زمان همه چیز را نشان می‌دهد. بنده هم از هواداران عزیز می‌خواهم تحت تأثیر این جوسازی‌ها قرار نگیرد.

اینهایی که به پرسپولیس قبل از دربی رحم نکردند توقع دارید انصاری‌فرد را تخریب نکنند؟

مشاور مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: این افراد همان‌هایی هستند که سه روز مانده به دربی برگشت لیگ نوزدهم و در زمان مدیریت انصاری فرد  اسناد قراردادها‌ و ‌دریافتی بازیکنان را منتشر کردند تا به دروغ بگویند بازیکنان طلبی از لیگ هجدهم ندارند و تیم را قبل از دربی بهم ریختند. در آن زمان یک بازیکن می‌گفت چرا بازیکن دیگر پول بیشتری گرفته و دیگری هم اعلام می‌کرد با انتشار اسناد در اداره مالیات دچار مشکل می‌شوم و چندین نفر می گفتند چرا به دروغ می گویند ما طلب نداریم و اینگونه آرامش تیم قبل از دربی گرفته شد.اینهایی که به پرسپولیس قبل از دربی رحم نکردند توقع دارید انصاری‌فرد را تخریب نکنند؟

این بار هم فضای پیرامونی پرسپولیس را در آستانه بازی‌های آسیایی به حاشیه بردند

قدوسی افزود: می‌دانید چه کسانی چنین اسنادی را به رسانه‌ها می‌دهند؟ بار اولشان نیست که چنین کاری انجام می‌دهند و فضای پیرامونی پرسپولیس را در آستانه بازی‌های آسیایی به حاشیه می‌برند. آقای انصاری فرد، فرد نجیبی است که به خاطر پرسپولیس سکوت کرده ولو این که اذهان هواداران تغییر کند. هواداران یادشان نرود وی با چه شرایطی کار کرد.

انصاری فرد بارها به خاطر پرسپولیس با فدراسیون و رقیبان جنگید و با دست خالی و تنها امورات را پیش برد

وی اضافه کرد: انصاری فرد تیم را در حالی در هفته دوم تحویل گرفت که 30 میلیارد از درآمدهای لیگ نوزدهن پیشخور شده بود و ریالی به تیم امسال پرداخت نشده بود. وی توانست به رغم آن فضای پرتنش  50 درصد به بازیکنان و کادر فنی پرداختی داشته باشد آن هم در حالی که هیچ حمایتی از انصاری فرد نمی‌شد و علیه او  و تیم و مدیریت حتی بارها کارشکنی شد. او بارها به خاطر پرسپولیس با فدراسیون و رقیبان جنگید. با دست خالی و تنها امورات را پیش برد.

حرمت پیشکسوت را هم نگه نداشتند

مشاور مدیر عامل سابق پرسپولیس اظهار داشت: انصاری فرد پیشکسوت پرسپولیس است اما آنها حرمت پیشکسوت را هم نگه نداشتند. به وزیر ورزش، نهادهای نظارتی و مسؤولان ذی‌ربط می‌گویم انصاری فرد 7 ماه است به خاطر پرسپولیس سکوت کرده اما برخی آقایان در حال تخریب و سمپاشی علیه وی هستند. وظیفه  مسؤولان است که جلوی تخریب چهره افراد و تلاش برای بردن آبروی آنها را بگیرند.

 حقوق انصاری فرد 11 میلیون تومان بود اما برخی کارمندان باشگاه حقوق 7 تا 9 میلیون تومانی دارند

قدوسی ادامه داد: انصاری فرد با این مسائل خراب نمی‌شود زیرا با جان، دل، تمام و جود و با چنگ و دندان برای پرسپولیس جنگید، اینها را با چشم خود دیدم. برخی می گویند مگر حقوقش چقدر بوده. باید بگویم  حقوق انصاری فرد 11 میلیون تومان بود در حالی که همین الان برخی کارمندان حقوق 7 تا 9 میلیون تومانی دارند.

چرا باید با آبروی انصاری فرد به راحتی بازی شودو دست از سر وی برندارند

وی تصریح کرد: آیا در فوتبالی که میلیاردی هزینه می‌شود حقوق 11 میلیون تومانی یک مدیرعامل زیاد است، آن هم در شرایطی که برخی مدیران دولتی و حتی برخی کارمندان حقوق 10 تا 30 میلیون تومانی دارند. چرا باید با آبروی انصاری فرد به راحتی بازی شود؟ مسبب این مسائل چه کسانی هستند؟ چرا 7 ماه تمام دست از سر وی برنمی‌دارند؟ چرا وقتی به خاطر آرامش پرسپولیس سکوت کرده هر روز علیه انصاری فرد جوسازی می‌کنند؟

از زمانی که پای برخی افراد به پرسپولیس باز شد شاهد انتشار اسناد باشگاه در رسانه ها هستیم

مدیر روابط عمومی سابق پرسپولیس توضیح داد: منافع شخص من هم در سکوت است اما آقایان مطمئن باشند زندگی شخصی خودم را هم بیش از این قربانی کنم اجازه نمی‌دهم بخواهند یک فرد را که برای پرسپولیس با دل و جان زحمت کشیده این گونه تخریب کنند. کاری که امروز انجام شد زشت، ناپسند و کثیف بود و از زمانی که برخی‌ها پایشان به باشگاه پرسپولیس باز شده مدام شاهد انتشار اسناد در رسانه‌ها هستیم.در پایان هم‌ بگویم در روز بسته شدن پنجره پرسپولیس این خبر اذهان را به سمت کت و شلوار برد.خدا همه را به راه راست هدایت کند.

به زودی می‌گویم پاداش های 50 تا 200 میلیونی در پرسپولیس به چه کسانی داده شده است

قدوسی افزود: بزودی خواهم گفت چه ریخت و پاش هایی در پرسپولیس شده و پاداش های پنجاه تا دویست میلیون تومانی به چه کسانی داده شده است. انصاری فرد دو کت و شلوار گرفته و از حقوق یازده میلیونی اش کسر شده. من که نزدیک ترین فرد به انصاری فرد و مشاورش بودم هفت ماه کار کردم و ریالی حقوق نگرفتم. او  در حساب باشگاه بابت حقوق طلبکار است. بروید ببینید کجاها ریخت و پاش شده است.کاش لیست پاداش های کلان که برخی ها و اطرافیانش در این سالها گرفته اند منتشر شود. به هر حال در روزهایی که پنجره نقل و انتقالاتی در آستانه بسته شدن است با طرح این مسائل اذهان را منحرف می‌کنند.