روزنامه کیهان طی یادداشتی به واکنش چهره‌ها در قبال اجرای حکم اعدام نوید افکاری اعتراض کرد.
کد خبر: ۸۹۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲ 15 September 2020

از چند روز قبل از اجرای حکم قصاص نوید افکاری (فردی که با ضربات چاقو اقدام به قتل عمد نموده بود) برخی از سلبریتی‌های وابسته به مراکز زر و زور و تزویر، اقدام به انتشار پیام‌هایی در حمایت از این قاتل نمودند! این افراد، چندی قبل نیز از سه سارق مسلحِ محکوم به اعدام حمایت کرده بودند!

برای بسیاری از مردم جای سؤال است که چرا بعضی از این چهره‌های مشهور، پشتیبان فردی شده بودند که به‌طوری بی‌رحمانه و وحشیانه، خون همنوع خودش را ریخته بود! آیا مسئله این به اصطلاح سلبریتی‌ها حقوق بشر است؟ به راستی چه انگیزه‌ای باعث شده تا افرادی که خود را «هنرمند» می‌نامند، تصاویری افرادی را در صفحات شخصی خودشان به نمایش می‌گذارند و نامشان را هشتگ می‌کنند که بزرگ‌ترین گناه، یعنی قتل یا اقدام به قتل دیگران را مرتکب شده‌اند؟

وقتی اسامی حمایت‌کنندگان از قاتل‌ها را بررسی می‌کنیم، به یک نقطه مشترک می‌رسیم؛ اغلب سلبریتی‌هایی که طی ماه‌های اخیر در صفحات مجازی خودشان اقدام به حمایت از این افراد می‌کنند، سابقه همکاری یا همراهی با متهمان و مفسدان اقتصادی را دارند! از بازیگری که به‌خاطر بازی در یک سریال شبکه نمایش خانگی، از اختلاسگر صندوق ذخیره فرهنگیان دستمزد می‌گرفت تا بازیگر دیگری که روزگاری، همسر و مدافع مجرم قضایی بود و خانم کارگردانی که در بزنگاه‌های سیاسی مختلف، در جبهه‌ای قرار گرفته که بسیاری از متهمان اقتصادی و سوپرسرمایه‌داران در همان جبهه قرار داشتند!

مسئله وقتی روشن‌تر می‌شود که این سلبریتی‌ها و سینماگر‌های وابسته به مراکز و گروه‌های فسادخیز، از زمانی پروژه حمایت از مجرمان خونریز را در دستور کار قرار دادند که عزم قوه قضائیه برای برخورد با مفسدان دانه‌درشت جدی‌تر شد و شاهد برخورد هر روزه با سوءاستفاده‌گر‌های اقتصادی هستیم که از قضا برخی از این مفسدان اقتصادی، هم‌کاسه‌های سلبریتی‌هایی بوده‌اند که این روز‌ها نام و عکس جنایتکار‌ها و سارقان مسلح را در صفحات مجازی منتشر می‌کنند.

بدون تردید، نوید افکاری آخرین قاتلی نیست که این طیف از به اصطلاح هنرمندان از او حمایت می‌کنند و در آینده نیز شاهد هشتگ شدن نام و قرار گرفتن عکس جانیان و تروریست‌های دیگری در صفحه این بازیگران و فیلمساز‌ها خواهیم بود!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار