گزارش تصویری:
معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک،قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی در دیدار با محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص برخی مشکلات ICT حوزه انتخابیه دیدار کرد. نکته جالب این دیدار لقب "جوان" برای هر دو مقام سیاسی است.
کد خبر: ۸۹۹۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۱ 18 September 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، در دیدار نماینده مردم چابهار،کنارک، نیکشهر، قصرقند و دشتیاری با وزیر ارتباطات مشکلات پوشش مخابراتی و دسترسی به اینترنت حوزه انتخابیه مطرح شد.

عمده مشکلات بررسی شده مربوط به حوزه دهستان چاهان، شارک، بخش باهوکلات، هلونچوکان، بخش مرکزی نیکشهر، منطقه کاجو، زرآباد و محدوده مومان ها بود.

به گفته سعیدی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن قول پیگیری افزایش سطح پوشش مخابراتی و دسترسی به اینترنت در پنج شهرستان چابهار، نیکشهر، کنارک،قصرقند و دشتیاری، دستور داد فیبر هوایی نگور، نوبندیان، پلان، عورکی و تلنگ بصورت زمینی اجرا گردد.

نماینده‌ جوان در دفتر وزیر جوان/ وعده‌ی وزیر ICT برای افزایش سطح پوشش مخابراتی و دسترسی به اینترنت در  چابهار، نیکشهر، کنارک،قصرقند و دشتیاری

نماینده‌ جوان در دفتر وزیر جوان/ وعده‌ی وزیر ICT برای افزایش سطح پوشش مخابراتی و دسترسی به اینترنت در  چابهار، نیکشهر، کنارک،قصرقند و دشتیارینماینده‌ جوان در دفتر وزیر جوان/ وعده‌ی وزیر ICT برای افزایش سطح پوشش مخابراتی و دسترسی به اینترنت در  چابهار، نیکشهر، کنارک،قصرقند و دشتیارینماینده‌ جوان در دفتر وزیر جوان/ وعده‌ی وزیر ICT برای افزایش سطح پوشش مخابراتی و دسترسی به اینترنت در  چابهار، نیکشهر، کنارک،قصرقند و دشتیاری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار