شهردار اصفهان با اعلام اینکه امسال تحول بزرگی در حمل و نقل عمومی اتفاق می افتد، گفت: در شرایطی که هیچ شهری امسال نتوانسته اتوبوس خریداری کند ۱۰۰ اتوبوس خریداری شد که ۸۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه‌ شده و ۲۰ اتوبوس نیز درحال ساخت است.
کد خبر: ۹۰۰۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۸ 18 September 2020

قدرت الله نوروزی در حاشیه بازدید جمعی از اصحاب رسانه از پروژه های شاخص شهر اصفهان که امروز (پنجشنبه_۲۷ شهریورماه) برگزار شد، اظهار کرد: گفته می شد ورود به برخی از پروژه ها در شهر اصفهان بازتاب تبلیغاتی ندارد و بهتر است اصلا وارد نمی شدید، ولی خوشحالم به پروژه هایی ورود کردیم که در راستای عدالت فضایی و توسعه پایدار است و تنها متعلق به امروز نیست. 

وی با بیان اینکه پروژه هایی که امروز بازدید کردید جزو زیرساخت های اساسی اصفهان است، افزود: جهان شهر ویژگی هایی دارد و مترو یکی از نیازهای اصلی جهان شهر اصفهان است که اگرچه‌ هزینه های سنگینی دارد، اما بسیاری از مشکلات وسایل دیگر حمل و نقل عمومی را ندارد و دائمی است. 

شهردار اصفهان با اشاره به تحول روز به روز اصفهان در عرصه عمران شهری، تصریح کرد: جاده فرزانگان و سه راه نقشینه مشکلات ترافیکی زیادی داشت و هر سال تلفات جانی به خاطر تصادفات داشت، درحالی که برای اجرای این پروژه و اتصال آن‌ به پروژه سردار شهید سلیمانی باید هزینه های زیاد و آزادسازی می شد که بسیار کار سختی است.

وی با اعلام اینکه پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان به زودی به بهره‌برداری می رسد، اظهار امیدواری کرد که روزی سالن همایش های بین المللی اصفهان پذیرای میهمانانی از سراسر جهان باشد و افزود: در انتخاب بهره بردار برای این سالن ها نیاز به کمک داریم تا رونق این مجموعه باعث رونق کشور شود. 

نوروزی با بیان اینکه امروز از پروژه های بزرگ ملی و حتی بین المللی بازدید کردید، درحالی که پروژه های کوچک در هر منطقه اصفهان درحال اجرا است، گفت: در حوزه های فرهنگی، ورزشی، خدماتی و عمرانی اتفاقات خوبی در همه مناطق شهر افتاده که جای قدردانی از همه دست اندرکاران دارد.

شهردار اصفهان با اعلام اینکه امسال تحول بزرگی در حمل و نقل عمومی اتفاق می افتد، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ اتوبوس خریداری شد که ۸۰ اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه‌ شد و ۲۰ اتوبوس نیز درحال ساخت است، درحالی که هیچ شهری نتوانسته اتوبوس خریداری کند و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد کاهش عمر ناوگان اتوبوسرانی اصفهان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به اینکه با اتمام کار شورای پنجم این نهاد ۲۲ ساله می شود و باید خطای کمتری داشته باشد و دیگران هم شوراها را باور کنند، گفت: سال پایان شورا و مدیریت شهری در دوره پنجم نباید به سمت سستی و رخوت گرایش پیدا کند و با هرگونه گفتار و رفتاری که کار خدمت رسانی به مردم را سست کند برخورد می کنیم.

علیرضا نصر با بیان اینکه چند کار مانده داریم که باید تمام کنیم، افزود: پروژه های بزرگ شهر باید به سرانجام برسد هرچند مشکلات مالی وجود دارد ولی همه پروژه ها فعال است.

وی به برنامه ششم شهرداری اصفهان اشاره و اظهار کرد: تدوین برنامه جامع شهر اصفهان بعد از گفت و گو با گروه های مختلف مردمی درحال انجام است و امیدواریم تا پایان این دوره بتوانیم برنامه چشم انداز ۱۰ سال آینده اصفهان ارائه دهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان بودجه سال ۱۴۰۰ را یکی دیگر از برنامه های شورای پنجم و مدیریت شهری دانست و افزود: سال چهارم از دوره پنجم با یکی از حساس ترین دوره های مدیریت شهری می دانم، شرایط بسیار سختی از نظر اقتصادی داریم اما به طور جدی تلاش می کنیم با تعاملاتی که می شود از حداکثر ظرفیت ها استفاده و مسیر رشد و توسعه شهر را ادامه دهیم.

وی به تنش های انتخاباتی در سال پایانی فعالیت مدیریت شهری اشاره و درخواست کرد ورود زودهنگام به انتخابات صورت نگیرد تا در زمان خودش گروه های سیاسی به این مهم ورود کنند و همه مسائل منصفانه به نقد گذاشته و به مردم اطلاع دا ه شود.

نصر اصفهانی یکی از وظایف همه جریانات سیاسی را امیدبخشی به مردم دانست و گفت: شرایط جامعه خوب نیست و مردم در تنگنای اقتصادی قرار دارند باید تلاش کنیم بارقه های امید را در مردم از بین نبریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار