مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان گفت: یکی از موقعیت‌های شغلی پرورش شتر مرغ کارآفرینی و راه اندازی علمی آن در مزرعه‌های کوچک و نیمه صنعتی می‌باشد و طول دوره آموزش این حرفه را ۱۵۴ ساعت است
کد خبر: ۹۰۰۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸ 18 September 2020

کارگاه پرورش دهنده شترمرغ در راستای ایجاد اشتغال پایدار کارگاه پرورش دهنده شتر مرغ در همدان مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان، پرورش دهنده شترمرغ شغلی است از مشاغل حوزه پرورش طیور که شامل شایستگی‌هایی از قبیل بررسی مراحل پرورش شترمرغ، تغذیه شترمرغ، جوجه کشی شترمرغ، تجهیزات مورد نیاز پرورش شترمرغ، پیشگیری از بیماری‌های شترمرغ و با مشاغلی از قبیل جوجه کشی، پرورش مرغ و فروشندگان دان در ارتباط است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان همدان طول دوره آموزش این حرفه را ۱۵۴ ساعت اعلام کرد و بیان داشت:یکی از موقعیت‌های شغلی پرورش شتر مرغ کارآفرینی و راه اندازی علمی پرورش شترمرغ در مزرعه‌های کوچک و نیمه صنعتی می‌باشد.
 
وهب مختاران زمینه‌های ایجاد اشتغال حرفه پرورش دهنده شتر مرغ را مثبت ارزیابی کرد و گفت:با گذراندن این دوره زمینه ارتقا و بروز رسانی از روش‌های سنتی به روش‌های علمی مهیا می‌گردد.

مختاران ادامه داد: تمام شغل‌های جانبی مرتبط با تخم شترمرغ، گوشت شترمرغ و... از دیگر موقعیت‌های ایجاد اشتغال حرفه‌ی مذکور می‌باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار