فربد طلایی کارشناس شبکه ماهواره‌ای «من و تو» با انتشار ویدئویی از بازداشت و ضرب و شتم خود در استودیویِ این شبکه خبر داد. دفاع قاطعانه این تحلیلگر از ایران طی روزهای اخیر خبرساز شده بود.
کد خبر: ۹۰۱۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷ 20 September 2020

فارس نوشت: فربد طلایی کارشناس شبکه تلویزیونی «من و تو» که دفاع مستدل وی از کشورمان در روزهای اخیر خبرساز شده بود، با انتشار ویدئویی از بازداشت و ضرب و شتم خود در استودیویِ این شبکه خبر داد!

طلایی در این فیلم می‌گوید: من الان تحت بازداشت هستم و نمی‌گذارند صحبت کنم. پلیس هم آمده، چندبار فیلم گرفتم که پاک کردند و فعلا نمی‌دانم چه می‌شود.

وی با اشاره به اتمام باطری تلفن همراه خود ادامه می‌دهد: تو برنامه ریختن سرم، لباسم را پاره کردن، آقای عباسی صاحب تلویزون با تیمش هم حضور داشتند و در لحظاتی که باطری تلفنم در حال اتمام است توانستم این فیلم را بگیریم. 

براساس این گزارش، چندی قبل یکی از قسمت‌های برنامه «رو به رو» در شبکه «من و تو» (وابسته به فرقه ضاله بهاییت)، به واسطه اظهارات یکی از مهمانان برنامه (که با روح ضدایرانی حاکم بر این شبکه و مهمانان آن آشکارا متفاوت بود) جنجالی شد و مورد توجه قرار گرفت.

در این برنامه، فربد طلایی پژوهشگر مطالعات راهبردی و امنیت بین الملل از دانشگاه ردینگ انگلستان، در برابر مجری و سه مهمان دیگر برنامه که همگی دیدگاه‌های ضدایرانی داشتند، به دفاع از هستی و امنیت ایران در برابر ویرانی‌طلبان و طرفداران تحریم و حمله نظامی پرداخت.

طلایی در توئیتر اعلام کرده که در جریان ضبط یک قسمت دیگر از همین برنامه، از سوی کیوان عباسی مدیر این شبکه و فردی به نام همن سیدی از تجزیه‌طلبان حاضر در شبکه من‌وتو مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته و می خواهند او را تحویل پلیس دهند!

گفتنی است که پیش از این، بارها گزارش‌هایی درباره ساختار امنیتی شبکه «من و تو» و پیوندهای عمیق آن با حکومت انگلستان و سرویس‌های امنیتی این کشور منتشر شد. از جمله، برخی مهمانان برنامه «استیج»، سه چهارسال قبل درباره این که ساختمان «من و تو» در واقع یک نوع قلعه امنیتی است که ورود و خروج ان هیچ شباهتی به یک «رسانه» ندارد.

قیس قریشی تحلیلگر سیاسی مقیم لندن در توئیتی در این باره نوشته است: « ‏اولین بار نیست بازجوهای من‌وتو این کار را می‌کنند!

چند نفر مخالف ایران را علیه یک مدافع بسیج می‌کنند و شروع می‌کنند به فحاشی و توهین و نهایتا برخورد فیزیکی...

چند بار هم با ‎ نجاح محمد علی این کار را کردند و ازش عذرخواهی کردند و خواهش کردند رسانه‌ای نکند. نجاح قطع همکاری کرد.»

* دفاع جنجالی کارشناس "من و تو" از وضعیت زنان در ایران

این کارشناس شبکه «من و تو» اخیرا هم به پروپاگاندای رسانه‌های ضدایرانی در خصوص حذف دختران از روی جلد کتاب درسی و وضعیت زنان در ایران واکنش جالبی نشان داد که در ادامه قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار