یکی از نزدیکان حجت‌الاسلام حسین انصاریان گفت: این مفسر قرآن کریم براساس اعلام مسئولان بیمارستان خاتم‌الانبیا فردا و یا نهایتاً تا پایان هفته از بیمارستان مرخص می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱ 21 September 2020

علی‌اکبر پوست‌چیان، کارشناس رسانه موسسه عرفان و از نزدیکان حجت‌الاسلام حسین انصاریان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: براساس اعلام مسئولان بیمارستان خاتم‌الانبیاء در خصوص وضعیت حال استاد انصاریان معجزه‌ای با دعای مردم رخ داد و حال ایشان بسیار مساعد شده است و الحمدلله در روزهای اخیر از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شده است.

وی گفت: براساس اعلام دکتر کولیوند، رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء استاد انصاریان در وضعیت مساعدی از لحاظ جسمی به سر می‌برد و ان‌شاءالله فردا یا پس فردا با ثبات بیشتر وضعیت مرخص خواهند شد. البته ممکن است ترخیص ایشان کمی بیشتر زمان ببرد، اما نهایتاً تا پایان هفته مرخص خواهند شد.

پوست‌چیان در پایان خاطرنشان کرد: براساس اعلام مسئولان پزشکی بیمارستان، زمانی که استاد به بیمارستان مراجعه کردند، در شرایط حاد بیماری قرار داشتند و باتوجه به درگیری شدید ریه‌ها، فوراً به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شدند اما خوشبختانه بعد از گذشت حدود یک هفته، به لطف خداوند و با دعاهای خیر مردم و زحمت تیم درمان که به‌صورت منسجم برای همه بیماران و به خصوص استاد انصاریان کشیدند، درمان‌ها به خوبی جواب داده و حال ایشان رو به بهبود است.

این سخنران و مفسر ۷۶ ساله قرآن کریم ۲۲ شهریورماه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا و بعد از ضعف شدید و بررسی پزشکان، در بیمارستان بستری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار