با حمایت و پیگیریهای فرماندار نیکشهر و با هدف تامین زیرساختهای گردشگری روستای ملی و منطقه نمونه گردشگری تنگه سرحه به منظور رفاه حال گردشگران از محل اعتبارات دفتر امور روستایی استانداری یک واحد بومگردی با اعتبار اولیه بالغ بر ۳ میلیارد ریال احداث میشود.
کد خبر: ۹۰۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 26 September 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، خیرالنسا امیری اظهار کرد: با حمایت و پیگیریهای فرماندار نیکشهر و با هدف تامین زیرساختهای گردشگری روستای ملی و منطقه نمونه گردشگری تنگه سرحه به منظور رفاه حال گردشگران از محل اعتبارات دفتر امور روستایی استانداری یک واحد بومگردی با اعتبار اولیه بالغ بر ۳ میلیارد ریال احداث میشود.

وی گفت: روستای تنگه سرحه در ۵۰ کیلومتری نیکشهر به عنوان روستای ملی حصیر و منطقه نمونه گردشگری و نیز یکی از کانونهای طبیعت گردی در استان سیستان و بلوچستان است.

رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیکشهر افزود: با واقع شدن روستای تنگه سرحه در محور ترانزیتی میلک به چابهار و دارابودن ظرفیتهای گردشگری، شاهد حضور گردشگران از نقاط مختلف استان و کشور هستیم که لازم است زیرساختهای گردشگری در این روستا فراهم شود.

وی گفت: این روستا یکی از مراکز عمده تولیدات حصیر است و اقتصاد اکثر خانوارها بر پایه تولیدات حصیر است که در همین راستا با توجه به سال جهش تولید، بازارچه دائمی صنایع دستی تنگه سرحه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار