اعتماد نوشت: روز چهارشنبه هفته گذشته، آقای کروبی در پی زمین‌خوردگی و ضربه سنگین ناشی از آن، دچار آسیب در ناحیه کمر شد. تا صبح شنبه هفته در منزل بستری بود اما به ‌دلیل وخامت شرایط برای ادامه مداوا و رسیدگی پزشکی دقیق‌تر به یکی از بیمارستان‌ها منتقل شد.
کد خبر: ۹۰۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰ 28 September 2020

حسین کروبی در این مورد گفت:با توجه به اینکه پزشک معالج ایشان پس از انجام معاینه به این تشخیص رسیده بود که آقای کروبی دچار شکستگی مهره دوازدهم توراسیک شده‌اند، از طرفی همان‌طورکه استحضار دارید آقای کروبی از ناحیه قلب هم مشکلاتی در گذشته داشته و دارند و از چندی پیش از پیس‌میکر یا همان باتری استفاده می‌کنند، عمل جراحی به‌صورت موضعی روی همین قسمت از کمر ایشان انجام شد. ضمن اینکه این عمل جراحی حدود دو ساعت و نیم به طول انجامید و پس از اتمام عمل، تشخیص پزشکان این بود که باتوجه به شرایط جسمی و همچین سن و سال‌شان، ایشان را به آی‌سی‌یو منتقل کنند که چنین شد.
در همین بازه زمانی یک ماه اخیر، این چهارمین بار بود که دچار زمین‌خوردگی می‌شدند. به‌نحوی که یک نوبت دست‌شان دچار آسیب و بخشی از استخوان دست‌شان دچار شکستگی شد. دو بار خوشبختانه به‌دلیل اینکه در بخشی از منزل زمین خوردند که فرش شده بود، آسیب خاصی ندیدند و این دفعه، از ناحیه مهره دوازدهم کمر دچار شکستگی شدند.  دیروز پس از عمل، ایشان را به بخش آی‌سی‌یو منتقل کردند و تصمیم بر این شد که دست‌کم 24 ساعت تحت مراقبت ویژه باشند تا ان‌شاءالله در ادامه به بخش منتقل شوند. به هر حال شرایط سنی، شرایط جسمی ناشی از بیماری قلبی، همین ضرباتی که در پی زمین‌خوردگی به ایشان وارد شده  اوضاع نگران‌کننده‌ای را برای وضع جسمی ایشان ایجاد کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار