امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: نهادهای مختلف نباید به دنبال عملکرد جزیره‌ای باشند.
کد خبر: ۹۰۴۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 28 September 2020

آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ضمن تاکید بر لزوم پیاده‌سازی حرف‌ها و ایده‌ها در عمل، اظهار کرد: باید از یک نقطه به دنبال آغاز کار باشیم و این که پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، تازه به دنبال شناخت ظرفیت‌ها هستیم خیلی دیر است و زمان زیادی را از دست داده‌ایم.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا حداکثر بهره‌وری  و خروجی مناسب از سفرهای استانی حاصل شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سیستان‌وبلوچستان با طرح این سوال که آیا موفق به انجام کار شایسته و بهره وری مناسب شده‌ایم یا خیر تصریح کرد: نیاز به ارزیابی عملکرد خود داریم و برای اینکار باید ببینیم بین حضور و عدم حضور ما چه تفاوتی است و چه تاثیری در سطح جامعه دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: انجام چند کار مهم و محوری به صورت نتیجه‌بخش و صحیح بسیار بهتر از ورود به کارهای مختلف و پیشبرد اندک آنها با بهره‌وری پایین است.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر لزوم تجمیع امور در حوزه تبلیغات اسلامی، استفاده از تجربه گذشتگان و کارهایی که در قبل صورت گرفته را مفید و کارآمد دانست و اظهار داشت: سازمان‌ها و نهاد های مختلف نباید به دنبال عملکرد جزیره‌ای باشند و نیاز است تا با تعامل و استفاده از ظرفیت‌های موجود به دنبال بهبود عملکرد باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار