سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار:
سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت:۳۰ تا ۹۰ نفر دانشجوی خارجی براساس توافق انجام شده برای تحصیل در۲۲ رشته از آبان امسال از کشور افغانستان در این دانشگاه مشغول به تحصیل می‌شوند.
کد خبر: ۹۰۵۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ 03 October 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، ناصر آبروش  مجوزهای لازم برای پذیرش دانشجوی خارجی در این دانشگاه در شهریور سالجاری صادر شده است.

وی افزود: این دانشگاه در راستای ایفای نقش و رسالت بین المللی خود و ایجاد تعامل با دانشگاه‌های خارجی بویژه کشورهای همسایه نظیر افغانستان، پاکستان و عمان با تبادل دانشجو و استاد سطح علمی دانشگاه، منطقه و همچنین مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و گردشگری فی مابین را تقویت کند.

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: دانشگاه بین‌المللی چابهار فعالیت‌های متعدد داخلی و تعاملات موثری در حوزه بین‌الملل دارد این تعاملات و ارتباطات در منطقه آزاد چابهار می‌تواند به عنوان موتور توسعه در سواحل مکران شکل پذیرد از این رو با توجه به نقش استراتژیک چابهار در اکوسیستم کشور، قطع به یقین این دانشگاه در حوزه کارآفرینی و آموزش‌های بین‌المللی و کاربردی می‌تواند با تجارب علمی اساتید و دانشجویان برجسته نقش آفرین باشد.

وی از همکاری‌های سازمان امور دانشجویان کشور و همچنین اعضای هیات امنای دانشگاه بین المللی چابهار قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار