رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:
با توجه به و قوع بحرانهای مختلف در استان و آمادگی ستاد بحران دانشگاه در زمینه تجهیزات حفاظت فردی با وقوع بحران کرونا خوشبختانه در زمینه تامین این لوازم از سایر دانشگاهها جلوتر بودیم و کمبودی نداشتیم.
کد خبر: ۹۱۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ 25 November 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، دکتر سید محمد هاشمی شهری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در نشست با نماینده ولی فقیه در استان با بیان این مطلب که ایثار و خودگذشتگی و تلاش برای سلامت و جان مردم ریشه در مکتب ما دارد خاطر نشان کرد: همکاران من در مراکز بهداشتی و درمانی 9 ماه مجاهدانه تلاش کردند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

وی افزود: به لطف خدا و با وجود همه مشکلات داروهای مورد نیاز بیماران را در بیمارستانها تامین کردیم و تمامی بیماران خصوصا در اوج بحران در بیمارستانها پذیرش و خدمات گرفتند و هیچ بیماری پشت درب های بیمارستانی نماند.

وی راه اندازی آزمایشگاههای ویژه کرونا در استان و انجام بیش از 50 هزار تست آزمایشگاهی کرونا در استان سیستان و بلوچستان را کارنامه درخشان مبارزه با کرونا در استان بر شمرد وافزود برای پیشگیری از اسیب های پیش رو در بحران کرونا خدمات تشخیصی کرونا در استان را فزایش داده ایم تا هرچه سریعتر وضعیت مبتلایان را تعیین تکلیف کنیم.

رئیس دانشگاه گفت: خدمات بستری در بیمارستانها و غربالگری در مراکز جامع سلامت و خدمات تشخیصی در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با استفاده از تجارب و بهره مندی از ظرفیت متخصصین و پزشکان در حد استاندارد کشوری است.

شایان ذکر است: نماینده ولی فقیه در استان با حضور در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از خدمات مدافعان سلامت تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار