بیانیه آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در پی ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، آمده است: عمق عداوت دشمنان بزدل صهیونیست با ملت عزیز ایران بار دیگر برای تمام عالم، هویدا شد.
کد خبر: ۹۲۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ 29 November 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، در بیانیه آیت‌الله محامی آمده است: ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند توانمند هسته‌ای کشورمان، نشانگر استیصال ایادی شیطان در مقابله با روند متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و فتح قله‌های دانش توسط دانشمندان متعهد و ساعی ما است.

در این بیانیه آمده است: البته این اقدامات پست نه تنها آنها را از منجلاب تباهی نجات نخواهد داد، بلکه عمر نحس و دوران تاریک ظلم و ستم آنها را کوتاه‌تر خواهد کرد.

این بیانیه می‌افزاید: این واقعه اگر چه دردناک است و جانکاه، اما نیروهای جان بر کف اسلام با اتکال بر خداوند  «عزیز ذوانتقام» این حرکت پلید را بی‌جواب نخواهند گذاشت.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری‌زاده به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، هم‌چنین خانواده عزیز ایشان، جامعه علمی و دانشگاهی کشور و عموم ملت شهیدپرور ایران، برای بازماندگان صبر جمیل و اجز جزیل و برای آن شهید عزیز علو درجات را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار