کد خبر: ۹۲۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴ 30 December 2020


فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: سرقت خودرو ۴۰۵ توسط یک سارق، به مرگ صاحب خودرو منجر شد.

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایرنا، سرهنگ رضا علی بخشی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت به عنف خودرو در حوزه کلانتری ۱۶ پاکدشت، مأموران انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بررسی عوامل انتظامی از محل سرقت، فردی با هویت معلوم اظهار داشت که شخصی با تهدید چاقو قصد سرقت خودرو شخصی ام را داشت که وقتی با مقاومت من مواجه شد، با ضربات چاقو مرا زخمی کرد و ماشین ۴۰۵ را سرقت کرد.
وی گفت: با توجه به زخمی شدن این فرد، نیروی های اورژانس به محل اعزام و نامبرده را به بیمارستان شهدای پاکدشت منتقل کردند.
علی بخشی اظهار کرد: مأمورین انتظامی نسبت به تعقیب سارق که در محور امام رضا (ع) به سمت تهران در حال فرار بود اقدام کردند و با شلیک چندین گلوله، خودرو را متوقف و سارق را دستگیر کردند.
وی گفت: پس از دستگیری سارق، مشخص شد که شاکی به دلیل شدت جراحات وارده بر اثر اصابت چاقو از ناحیه پهلو و شکم، در بیمارستان شهدای پاکدشت جان خود را از دست داده است.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت گفت: فرد قاتل در بازجویی های صورت گرفته اعلام کرد که قصد کشتن مقتول را نداشته و فقط برای ترساندن وی سرقت خودرو اقدام به استفاده از چاقو کرده است.
وی افزود: پس از تشکیل پرونده مقدماتی و تکمیل تحقیقات، قاتل به همراه پرونده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار