به‌گزارش روزنامه ایران، ۵ مهر امسال مأموران شهرداری، داخل سطل زباله‌ای در منطقه زعفرانیه، جسد زن جوانی را پیدا کردند. با اعلام موضوع به پلیس در نخستین بررسی‌ها مشخص شد این زن را بعد از مرگ با دست و پاهای بسته داخل گونی قرار داده و درون سطل زباله انداخته‌اند.

روی بدن جسد، آثار ضرب و دیده نشد و همین موضوع احتمال قتل را کمرنگ کرد. اما در بازرسی سطل زباله یک کیف دستی پیدا شد که شماره تلفنی داخل آن بود و این تنها سرنخ اصلی تیم تحقیق بود.

با استعلامات قضایی، هویت صاحب خط تلفن شناسایی شد. گرچه او اطلاعات زیادی از هویت جسد نداشت اما مدارکی را در اختیار تیم تحقیق قرار داد که در نهایت هویت زن جوان شناسایی شد.

از سویی مشخص شد دو روز قبل از کشف جسد ، مرد جوانی به پلیس رفته و از ناپدید شدن همسرش خبر داده بود. وی گفته بود: از مدتی قبل با همسرم اختلاف داشتم. تا اینکه چند روز قبل به خانه خواهرم رفتیم چون همسرم اعتیاد داشت از خانه او سرقت کرد. وقتی از این موضوع با خبر شدم با همسرم سمیه  دعوا کردم و او هم خانه را ترک کرد. بعد از آن نیز خبری از سمیه ندارم.

با این احتمال که جسد کشف‌شده متعلق به سمیه باشد، مرد جوان به پزشکی قانونی رفته و جسد را شناسایی کرد. تحقیقات نشان می‌داد جسد دو روز بعد از دعوای زن و شوهر، جسد سمیه کشف شده است.

پزشکی قانونی نیز پس از انجام آزمایشات اعلام کرد که زن جوان بر اثر مصرف بیش از حد مواد فوت کرده است. تحقیقات برای شناسایی فرد یا افرادی که جسد را به آن منطقه منتقل کرده‌اند به دستور رحیم دشتبان، بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت ادامه دارد.