کد خبر: ۹۲۲۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵ 08 December 2020

اپلیکیشن گوگل مپس میزبان ویژگی جدیدی است.

طراحان و مهندسان گوگل همواره سعی کرده‌اند تا اپلیکیشن Google Maps را چیزی بیشتر از یک نرم‌افزار مسیریابی در اذهان کاربران جلوه دهند. برخی از کاربردهای گوگل مپس علاوه بر مسیریابی به شرح زیر خواهد بود:

  • پیدا کردن محل‌هایی برای سرگرم شدن در شهرهای ناشناخته
  • پیدا کردن رستوران‌های اطراف‌تان به همراه نظرات ارسال شده توسط کاربران برای آن‌ها
  • پیدا کردن مکان‌های تاریخی برای بازدید

این اپلیکیشن همچنین ابتدایی ترین قابلیت،‌ یعنی مسیریابی را با امکاناتی همچون نمایش سرعت ماشین، نمایش علائم خطر و چراغ قرمزها و امکان گزارش خطرها توسط کاربران همراه کرده است. مسئولان گوگل اظهار داشته‌اند که این اپلیکیشن هر روز، میزبان حدود 20 میلیون کاربر است که برای مسیریابی از آن استفاده می‌کنند.

روز گذشته گوگل اعلام کرد که با اضافه شدن قابلیتی جدید، دریافت اطلاعات و پیشنهادات برای مکان‌های عمومی مورد اعتماد بسیار آسان‌تر شده است. این اطلاعات در تب Explore اپلیکیشن گوگل مپس در دسترس کاربران خواهد بود. در بلاگ خبری گوگل، در این باره چنین عنوان شده است:

فید یاد شده همچنین بسیار هوشمند خواهد بود. به این ترتیب اگر به عنوان مثال به دنبال غذاهای ایتالیایی باشید، پیشنهادات و اطلاعات بیشتری در محیط اپلیکیشن Google Maps در این حوزه برای شما به نمایش گذاشته می‌شود. بد نیست بدانید که مکان‌های امن و محافظت شده در مقابل کووید-19 نیز در این نرم‌افزار مشخص شده و به این موضوع نیز شدیدا اهمیت داده می‌شود.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که با گفتگو با سایر افراد، می‌توانید در مورد مکان‌های مختلف اطلاعات بیشتری کسب کرده و به راحتی، سفرهای خود را برنامه ریزی کرده و از اماکن تاریخی یا رستوران‌ها کمال استفاده را ببرید.


 



 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار