یکی از اهداف پویش هر هفته الف ب ایران، تعامل دو سویه با جامعه برای ارائه عملکرد، همکاری و بازخورد و استفاده از نظرات ارزشمند و مدیریت توام عرضه و تقاضا است.
کد خبر: ۹۲۶۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 26 December 2020

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، پویش هر هفته الف ب ایران که سال گذشته به خوبی اجرا شد و در هر استان هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شد، سال جاری نیز با ۲۵۰ طرح و هزینه 50 هزار میلیارد تومان در31 استان کشور تا پایان سال اجرا می شود.

لازم به ذکر است: یکی از اهداف پویش هر هفته الف ب ایران تعامل دو سویه با جامعه برای ارائه عملکرد، همکاری و بازخورد و استفاده از نظرات ارزشمند و مدیریت توام عرضه و تقاضا است.

در تقدیر وزیر نیرو از استاندار سیستان و بلوچستان، به عنوان یکی از مجریان خوب این پویش آمده است:

جناب آقای احمدعلی موهبتی
استاندار محترم سیستان و بلوچستان

الف ب حروف آغازین الفباست و الفبای هر کار زیربنای آن است، آب و برق زیربنای تولید، توسعه و آبادانی میهن‌مان است و پویش فراگیر ملی"هر هفته الف_ب_ایران" میدانی وسیع برای خدمت‌گزاری و کمک به ساختن ایرانی که شایسته و سزاوار ایرانیان است.
بواسطه نقش آفرینی موثر جنابعالی و تحقق اهداف پویش"هر هفته الف_ب_ایران" در نیمه دوم سال ۱۳۹۸ و نظربه استمرار این حرکت شتابان و پربرکت در سال ۱۳۹۹ از مشارکت و نقش ارزشمندتان در این پویش قدردانی می نماید.
رجاء واثق دارد؛ هفته‌های باقی‌مانده از این پروژه در سال"جهش تولید" شرکتهای صنعت آب و برق در آن استان همچنان از حمایت‌هاو پشتیبانی‌های جنابعالی در جهت تامین آب و برق هموطنان عزیز و کسب رضایت هر چه بیشتر مردم شریف بهره‌مند خواهند شد.

رضا اردکانیان
وزیر نیرو

تقدیر وزیر نیرو از استاندار سیستان و بلوچستان/ پویش فراگیر ملی هر هفته الف_ب_ایران، با قدرت در حال اجراست

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار