نشست جمع بندی طرح های حوزه ارتباطات و فناوری با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات و استاندار سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۹۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴ 04 January 2021

به گزارش روابط تابناک سیستان و بلوچستان، نشست جمع بندی بازدیدهای میدانی وزیر ارتباطات با حضور محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و احمد علی موهبتی استاندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط استان در محل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح روز یکشنبه برگزار شد.

در این جلسه نیازمندی‌های لازم در حوزه راهسازی، انتقال فیبر نوری، شبکه مورد نیاز توزیع برق ، تملک اراضی و منابع طبیعی برای ایجاد سایت های جدید در سطح استان در حوزه ارتباطات مورد بررسی قرار گرفت.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری به مدیران این دستگاهها تاکید کردکه ظرف ده روز طرح کارشناسی لازم را ارائه نمایند.

احمدعلی موهبتی استاندار در این نشست بر همکاری و همراهی همه دستگاه ها تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌هایی که در این حوزه نقش دارند باید خودشان را صاحب کار بدانند.

وی افزود: در بحث تملک در حوزه دولتی و خصوصی باید به گونه‌ای عمل شود که هیچ حقی تضییع نشود.

موهبتی افزود: این پروژه نیاز به پشتیبانی مادی و معنوی دارد و نیاز است که هم مردم و هم خیرین مشارکت کنند و هیچ محدودیتی برای اجرای کار نباشد.

وی تاکید کرد: تمام امکانات دولتی برای اجرای پروژه در اختیار قرار گیرد.

گفتنی است در راستای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز حوزه ارتباطات و فناوری استان و دسترسی هزار و ۲۰۰ روستای فاقد دسترسی اینترنت طرحی ویژه تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال آینده برای توسعه زیرساخت های ارتباطی و مخابراتی اجرا می شود.

برای ایجاد سایت های جدید در حوزه ارتباطات جاده های دسترسی، شبکه و پست های برق جدید، و شبکه فیبر نوری ایجاد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار