کد خبر: ۹۳۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷ 11 January 2021
در سالهای اخیر بسیاری از چهره های برجسته نسل اول انقلاب از دنیا رفتند. از آیت الله هاشمی رفسنجانی تا آیت الله مصباح یزدی. اما درگذشت کدام چهره بیشترین تاثیر را بر شما داشت؟

وداع با نسل اول انقلاب سالها خبرساز بوده است اما سرعت درگذشت این چهره ها در ماه های اخیر بیشتر شده و مثلا به فاصله چند هفته، آیت الله یزدی و آیت الله مصباح از میان ما رفتند.

در همین راستا در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواسته است بگویند از میان این چهره ها، کدام یک بیشتر آنها را متاثیر کرده است؟

نتایج این نظرسنجی نشان می دهد خبر درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای 46 درصد از 50هزار شرکت کننده در این نظرسنجی تاسف بار بوده است و بنابراین او محبوب ترین چهره ای از نسل اول انقلاب بوده که در سالهای اخیر جانش را از دست داده است.

پس از آیت الله هاشمی رفسنجانی، گزینه «سایر» با 24درصد بیشترین رای را به خود اختصاص داده که به معنای تاسف از ارتحال چهره هایی است که در میان گزینه های این نظرسنجی نبوده اند.

سومین گزینه اما در این بین مربوط به آیت الله مصباح یزدی می شود که به تازگی از دنیا رفته است. او 12 درصد آرای شرکت کنندگان در نظرسنجی را به خود اختصاص داده است و پس از او آیت الله منتظری با 8 درصد، چهارمین گزینه انتخابی بوده است.

پس از اینها، آیت الله هاشمی شاهرودی با چهار درصد، آیت الله مهدوی کنی با سه درصد، آیت الله صانعی با دو درصد و آیت الله یزدی با یک درصد، دیگر آرای این نظرسنجی را به خود اختصاص داده اند.

شما در این باره چه فکر می کنید و درگذشت کدام چهره از میان چهره های نسل اول انقلاب بیشترین نگرانی را برای شما به همراه داشت؟ در ادامه این مطلب کامنت بگذارید و نظر بدهید.

 

منبع: خبرفوری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار