عالیشاه برای بازگشت مجدد به ترکیب اصلی پرسپولیس بعد از دربی کار بسیار سختی دارد
کد خبر: ۹۳۲۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۵ 14 January 2021

امید عالیشاه در ادامه فراز و نشیب‌هایش در پرسپولیس بعد از حضور در چند بازی این تیم در ترکیب اصلی در دربی روی نیمکت نشست تا روند سینوسی او این فصل شکلی عجیب و غریب‌تر پیدا کند. بعد از رفتن بشار رسن و اتفاقاتی که برای شیری در این چند هفته افتاد عالیشاه دیگر مطمئن شده بود که فصل باثبات‌تری را خواهد داشت، اما یحیی او را غافلگیر کرد. بازی نکردن در دربی حتی برای چند دقیقه اتفاقی بود که هیچ کس انتظار آن را نداشت. یحیی بعد از یک بازی بدون مهاجم و تجربه ناموفقی که داشت با حفظ ترکیب قبلی‌اش و جانشین کردن مهدی عبدی به جای عالیشاه به میدان آمد.

بازی خوب قرمز‌ها و رسیدن به دو گل و شکستن طلسم خط حمله نشان از موفقیت سیستم جدید یحیی داشت. در این شرایط کسی نسبت به بازی نکردن یک بازیکن انتقاد نمی‌کند. آن هم بازیکنی مثل عالیشاه که فرصت طلایی مقابل سپاهان برای اثبات خودش را از دست داد. با توجه به برنده شدن ترکیب یحیی در بازی بعید به نظر می‌رسد که عالیشاه در بازی‌های آینده به ترکیب برگردد و این خبر خوبی برای او نیست.

اگرچه نتیجه پرسپولیس تا دقایق پایانی بازی ندادن به عالیشاه را توجیه کرد، اما نکته عجیب حضور نداشتن او به عنوان بازیکن تعویضی بود. یحیی گویا در مورد عالیشاه سیاست صفر و صد را پیش می‌گیرد. یا او را در ترکیب اصلی می‌گذارد و یا حتی یک دقیقه هم به او فرصت نمی‌دهد. این در حالی است که گفته می‌شود شاید ورود او به میدان می‌توانست به پرسپولیس در حفظ نتیجه کمک کند. پرسپولیس در دقایق پایانی بازی به بازیکنی که حفظ توپ کند نیاز داشت و هافبک‌هایش هم بسیار خسته بودند. برخلاف آرمان رمضانی که هیچ‌گاه تعویضش جواب نداده آمدن بازیکنی مانند عالیشاه می‌توانست برتری پرسپولیس در میانه میدان را تا سوت پایان بازی ادامه دهد. اتفاقی که نیفتاد و اگرچه این بازی به پایان رسید، اما خبر بدش برای عالیشاه این است که با این اتفاق شاید او بازی‌های بعدی را هم از روی نیمکت ببیند. مگر این که اتفاقی بیفتد که بار دیگر یحیی مجبور شود از او استفاده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار