برای چهارمین سال متوالی:
تابناک-پایگاه خبری تابناک طی ۴ سال متوالی،امسال نیز در طرح رتبه بندی از بین ۷۰۷ پایگاه خبری با تلاش شبانه‌روزی کادر خبری و مخاطبین حائز رتبه برتر کشوری شد.
کد خبر: ۹۳۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶ 24 January 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، طبق اعلام دبیرخانه کمیته رتبه بندی پایگاه‌های خبری در کشور در مجموع ۷۰۷ پایگاه خبری که در این طرح رتبه بندی شرکت کردند، خبرگزاری تابناک با همراهی مخاطبان و زحمات کادر خبری رتبه برتر در بین دیگر پایگاه‌های خبری را کسب کرد.

با نیم نگاهی به تاریخ به روز رسانی و فعالیت این سایت، نشان می‌دهد، فعالیت پایگاه خبری تابناک از ابتدا تاکنون و با تلاش شبانه‌روزی و همت خستگی‌ناپذیرش به عنوان دیده بان امین جامعه و به دور از هرگونه وابستگی جناحی و با حفظ حریم و اسرار خصوصی و امانتداری و شعور انسانی که مطابق با قوانین ملی است و همچنین با پیگیری مجدانه کار خبری مسائل مشکلات در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی فرهنگی، ورزشی و... را بخوبی رصد و در این راستا همت گمارده است. پایگاه خبری تابناک امروز بر خود می بالد که با همگرایی دیگر سایتهای خبری توانسته زمینه مشارکت بیشتر مردم را در فرایند توسعه کشور و استان هرمزگان در زمینه های آگاهی بخشی، فرهنگ پذیری، تقویت هنجارها و زدودن ناهنجار ها را فراهم نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار