موضوع برخورد فیزیکی با مامور راهنمایی و رانندگی که مانع از ورود بدون مجوز خودروی نماینده مجلس به خط ویژه خطوط اتوبوس رانی تندرو شده بود ابعاد جدید یافته است. 

 «عنابستانی» نماینده ای که به گفته مامور راهنمایی و رانندگی و شاهدان عینی به صورت این مامور سیلی زده این برخورد فیزیکی با وی را تکذیب کرد در حالی که ظهر دیروز صحت آن به نقل از رئیس پلیس راهور تهران در این باره، تایید شد.

سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راهور تهران درباره اخبار و فیلم منتشرشده مبنی بر سیلی زدن یک نماینده مجلس شورای اسلامی به صورت سرباز راهور در خط ویژه گفت: کار سرباز ما کاملاً درست و برگرفته از قانون بود و سرباز نباید به خودرویی که فاقد مجوز بود اجازه تردد در خط ویژه می‌داد.

وی افزود: مستنداتی مبنی بر برخورد فیزیکی نماینده مجلس با سرباز پلیس راهور داریم که کاملاً کفایت می‌کند و باید ببینیم مرجع قضایی در این رابطه چه تصمیم‌گیری خواهد کرد.
رئیس پلیس راهور تهران ادامه داد: مستندات خود را نیز در این رابطه به مرجع قضایی ارسال کرده‌ایم.

اما ماجرا به همین جا ختم نشد و این نماینده در توییتی که امروز رسانه ها آن را انعکاس دادند  با مقایسه مظلومیت خود با مظلومیت شهید بهشتی وظیفه خدا را در دفاع از کسانی  که ایمان آورده اند یادآوری کرد!

اینکه آیا این نماینده به صورت مامور راهنمایی و رانندگی سیلی زده است یا خیر چیزی نیست که نتوان به حقیقت آن دست یافت. اما حتی اگر تایید پلیس راهور تهران را در این زمینه نادیده بگیریم باید به این نماینده عزیز و دیگرانی که دارای چنین روحیه ای هستند گفت به جای این قیاس های مع الفارق قدری به کاری که کرده اند بیشتر فکر کنند و کمتر در پی استفاده از آیات و روایت و ارزش های دینی در جای نامربوط خود باشند.

آنچه در این میان مهم است اولا ورود بدون مجوز به خط ویژه است که از سوی یک نماینده قانون گذار پذیرفته نیست و ثانیا مقایسه ناروایی است که در هر موقعیت و مقامی از سوی کسانی مانند ایشان با موقعیت و مقام بزرگان انقلاب صورت می‌گیرد. بزرگانی که به اخلاق حسنه و فضایل بزرگی آراسته بودند و قدرت و سیاست در شخصیت و رفتارشان اثر تعیین کننده ای نداشت. چیزی که با کمال تاسف در میان مسوولان کنونی کمتر دیده می شود.