کد خبر: ۹۳۶۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵ 30 January 2021

رییس کمیته کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۴۰۰ عنوان برنامه توسط این کمیته ویژه گرامیداشت دهه فجر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سراسر این استان اجرا خواهد شد.

مهرداد جهاندیده با بیان اینکه عمده برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در سیستان و بلوچستان در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد اظهارداشت: این برنامه ها پیرو برگزاری جلسات کمیته های کارگری و کارآفرینی ستاد بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که از هفته ها قبل در اداره کل و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر استان با حضور نمایندگان دستگاه های عضو این کمیته برگزار شد، برنامه ریزی و آماده اجراست.
وی بیان کرد: ادای احترام به مقام شامخ شهدا، طلیعه برنامه‌های این کمیته در ایام مبارک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهد بود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان عرضه کالای اقساطی و خدمات به کارگران و عموم مردم توسط شرکت های تعاونی مصرف، رژه نمادین اتحادیه تاکسیرانی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، عیادت از بیماران صعب العلاج و تجلیل از کادر درمان تامین اجتماعی و حضور با شکوه کارگران و کارفرمایان، تعاونگران و سازمان بسیج کارگری در میعادگاه‌های نماز جمعه را بخشی از برنامه‌های این کمیته در  ایام الله دهه فجر امسال عنوان کرد.
وی ادامه داد: تجلیل از بانوان فعال تشکل‌های کارگری و کارفرمایی همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، برگزاری آیین تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه کار استان، برگزاری جشنواره پیاده روی خانوادگی ویژه کارگران و خانواده‌های آنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ویزیت رایگان و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن ویژه جامعه هدف بصورت ویدئو کنفرانس، افتتاح پایگاه بسیج کارگری و اهدای خون از دیگر برنامه‌های کمیته کارگری و کارآفرینی استان در این ایام است.
جهاندیده از کارگران به عنوان یکی از ستون‌های اصلی انقلاب اسلامی در کشور یاد کرد و افزود: کارگران قشر زحمتکش و مولد جامعه هستند که همواره نقش خود را در مسیر انقلاب اسلامی به خوبی ایفا کرده‌اند و به این خاطر است که امروزه نقش کارگران در رونق اقتصاد کشور برجسته و ممتاز است.
وی تاکید کرد: وظیفه امروز ما این است که ضمن گرامیداشت باشکوه ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در راه امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب قدم برداریم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار