کد خبر: ۹۳۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵ 02 February 2021

رییس هیات کاراته سیستان و بلوچستان گفت: این هیات چهارمین دوره رقابت‌های مجازی خود را به‌ مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و دهه فجر در ۲ بخش کاتا و مهارت‌های کومیته برای تمامی علاقمندان برگزار می‌کند.

حسین کیخا روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این رقابت‌ها برای بانوان و آقایان در تمامی رده‌ها برگزار می‌شود اظهارداشت: تمامی شرکت‌کنندگان در بخش کاتا، ۲ کاتا اجرا می‌کنند که ابتدا کاتای دور اول و در صورت امتیاز مناسب در دور بعد کاتای دور دوم اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال فیلم‌های شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها هفتم تا دوازدهم بهمن است افزود: رقابت‌کنندگان در بخش کومیته هر ۲ نفر یک تیم کومیته به‌حساب می‌آیند که به ترتیب سه حمله دست جودان زوکی و دست گیاکو زوکی در کمتر از یک دقیقه اجرا می‌کنند.

رییس هیات کاراته سیستان و بلوچستان بیان کرد: هیات استان جوایز ارزنده‌ای برای نفرات اول تا سوم هر وزن در نظر گرفته که در مراسم اختتامیه رقابت‌ها اهدا خواهدشد.

وی بیان‌کرد: هم‌اینک افزون بر سه هزار کاراته‌کار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش ایرنا افزون‌بر ۴۶ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار