کد خبر: ۹۳۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶ 30 January 2021

امام جمعه موقت زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی آرزوی پیامبران الهی در طول تاریخ بود که با مشارکت مردم ایران به سرانجام رسید از این رو دهه فجر پایان تحقیر تاریخی کشور و دهه شکوفایی انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته در مصلی قدس زاهدان اظهارداشت: نباید رعایت پروتکل‌های بهداشتی ما را از جشن پیروزی انقلاب غافل کند امسال به دلیل شیوع کرونا اگر نمی‌توانیم راهپیمایی کنیم اما می‌توانیم دستاوردهای انقلاب را به هم یادآوری کنیم.

وی بیان کرد: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) قرار داریم که باید شکرگذار این نعمت الهی باشیم.
امام جمعه موقت زاهدان گفت: عامل پیروزی انقلاب اول آموزه‌های اسلامی و اعتقادات دینی بود که حکومت ضد دینی را برکنار و باعث شده ملت ایران جان خود را برای انقلاب فدا کنند.

وی ادامه داد: دومین عامل وجود رهبری عالم، حکیم،فرزانه، مدیر و شجاع همچون امام خمینی(ره) و عامل سوم حضور همه‌جانبه مردم در صحنه بود و این انقلاب پیروزی رسید.

حجت‌الاسلام بی نیاز با بیان اینکه در ۴۲ سال گذشته تجربه ثابت کرده هر جا به اصول انقلاب توجه نکردیم در آنجا دچار شکست شدیم افزود: باید به عوامل به وجود آورنده انقلاب توجه کنید چرا که همان عوامل باعث بقای انقلاب خواهد شد.

وی با اشاره به ‌اینکه در دهه فجر با برگزاری مراسم‌های مختلف ثابت می‌کنیم به اصول و ارزش‌های انقلاب پایبند هستیم تصریح کرد: اگر رهبری امام خمینی (ره) نبود آرزوی دشمن در همان آغاز برآورده می‌شد.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: با وجود این همه مشکلات هنوز انقلاب پا برجا بوده و رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه‌ای این کشتی را هدایت می‌کند. 

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که کشورهای منطقه امنیت ندارند ایران امنیت بسیار خوبی دارد که این امر را مدیون انقلاب هستیم و باید قدر این نعمت را بدانیم.

حجت الاسلام بی نیاز تصریح کرد: در شرایطی که هیچ کشوری تاب تحریم‌ها را نداشت جمهوری اسلامی باقی‌ماند و در صنایع فنی به خودکفایی رسید که این مهم به برکت تلاش مسوولان حاصل شد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب افزود: اگر برخوردهای سیاسی، قومی و مذهبی دخالت داده شود دولت اسلامی به شکوفایی نخواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار