مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان گفت جوانان باید با سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبری، احساس مسئولیت و حرکت با ایمان، خود را برای مدیریت آینده امداد آماده کنند.
کد خبر: ۹۳۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۶ 03 February 2021

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان، سیدمهدی عبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سیستان و بلوچستان در نشست با پرسنل جوان امداد که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، به بیان خصوصیات یک جوان انقلابی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: جوانان با داشتن انرژی، امید و ابتکار، محور تحرک جامعه هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان افزود: سه شرط موفقیت از دیدگاه معظم له، احساس مسئولیت، حرکت با ایمان و همچنین بصیرت و آگاهی است که جوانان باید نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

وی با تأکید بر اهمیت تربیت پرسنل جوان به‌عنوان مدیران آینده امداد، از جوانان خواست تا در فعالیت‌های خود انگیزه و جدیت بیشتری داشته باشند و در هر شرایطی، رعایت شئونات و ناموس امداد را مدنظر قرار دهند.

عبادی بیان کرد: رؤسای کمیته امداد شهرستان‌ها یک نفر را به‌عنوان نماینده معرفی کنند تا نماینده امور جوانان در اداره شهرستان باشد.

وی پرسنل جوان امداد را به مطالعه کتاب «سی آیه سیاسی» دعوت کرد و افزود: در این کتاب، سعی شده تا با محوریت برخی آیات قرآن کریم و بهره‌گیری از سیره و روایات اهل بیت(ع) و همچنین با استناد به فرمایشات و سیره حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌‌ای (مدّظلّه العالی)، به سؤالات و شبهات سیاسی روز جامعه پاسخ داده شود.

عبادی اظهار کرد: در فضای غبارآلود ناشی از فتنه‌های گوناگون سیاسی و اجتماعی، «قرآن» است که راه را به ما نشان خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار