هادی مرزبان، کارگردان تئاتر که در اجرای چهار اثر نمایشی با این بازیگر همکاری داشته است، با تایید این خبر به ایسنا گفت: محمد اسدی از جمله بازیگرانی بود که همانند همه هنرمندان تئاتر عاشقانه و با جان و دل در این حوزه کار می‌کرد و متاسفانه صبح امروز  - جمعه 17 بهمن ماه – بر اثر ایست قلبی درگذشت.

او ادامه داد: من در چهار نمایش «خاطرات هنرپیشه نقش دوم»، «بازار عاشقان»،«نوبت دیوانگی» و «پلکان» با او همکاری داشتم و او را بسیار سختکوش، مستعد و زحمتکش می‌دیدم.

این کارگردان افزود: دلم می‌خواست بار دیگر نمایش «نوبت دیوانگی» را روی صحنه بیاورم و دوست داشتم محمد اسدی دوباره در این نمایش بازی کند ،ولی افسوس که این آرزو بر باد رفت.

مرزبان با ابراز تاسف از درگذشت این بازیگر اضافه کرد: واقعا نمی‌دانم چرا  مرگ تا این حد به ما نزدیک و با ما رفیق شده است. هنوز در شوک از دست دادن علی انصاریان و مهرداد میناوند هستیم که خبر رفتن یک عزیز دیگر هم کام‌مان را تلخ‌تر کرده است. امیدوارم این روزهای سیاه زودتر بگذرد.

محمد اسدی زاده سال 1338 در تهران است که در نمایش‌هایی همچون «آن زمان فرا خواهد رسید» به کارگردانی هرمز هدایت، «ماموریت حساس» به کارگردانی مجید مظفری، «بینوایان» به کارگردانی بهروز غریب‌پور، «ضیافت چای ژنرال‌ها» به کارگردانی رضا شالچی،

«گوریل پشمالو» به کارگردانی اکبر زنجانپور، «نادر شاه اکتور تئاتر» به کارگردانی جمشید جهانزاده و ... به ایفای نقش پرداخته است. بازی در مجموعه‌های تلویزیونی «نابغه‌های قرن بیست و یکم» به کارگردانی حسین محب‌اهری، «همشهری» (طنز)  به کارگردانی علیرضا مجلل، «روزهای به یاد ماندنی» به کارگردانی تورج منصوری، «بچه‌های خیابان» به کارگردانی همایون اسعدیان و فیلم‌های سینمایی«مرد ناتمام» به کارگردانی محرم زینال‌زاده،«داستان ناتمام» به کارگردانی حسن یکتاپناه ،«نگاه» به کارگردانی سپیده فارسی از جمله فعالیت‌های او در حوزه بازیگری به شمار می‌آید.

 پشت صحنه نمایش بازار عاشقان